انواع طراحی سایت > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

انواع طراحی سایت

페이지 정보

profile_image
작성자 Cathleen
댓글 0건 조회 27회 작성일 24-08-22 23:38

본문

طراحی سایت خبری یکی از یچیده ترین نوع طراحی وب سایت می باشد. به همین دلیل در طراحی سایت خبری و استفاده بهینه از ویژگی های اصلی وب سایت خبری باید این نکته ها را در نظر داشته باشیم:
۱- زمان و تهیه کننده خبر

صفحه‌هایی که لینک آنها در سایت‌های دیگر آمده است
صفحه‌های معرفی شده در پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی
صفحه‌هایی که در پیام رسان‌ها، لینک آن‌ها به دیگران ارسال می‌شود
صفحه‌هایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال می‌شود
صفحه‌هایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی می‌شوند یا از
صفحه‌هایی که از طریق اپلیکیشن‌های موبایل، به کاربران معرفی می‌شوند

keywords-strategy-blog-01.webpچرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

در این مطلب ۱۶ ویژگی اصلی یک وب سایت جذاب را بررسی می‌کنیم چون یک سایت جذاب این روزها بزرگترین امتیاز شما برای طراحی وب سایت در تهران رونق کسب و کار به حساب می‌آید. زیرا در وهله اول افراد ناخودآگاه جذب زیبایی و جذابیت ظاهری می‌شوند. ظاهر زیبا و فریبنده به خوبی مخاطب را جذب کرده و چه بسا هر مخاطب به یک مشتری برای شما تبدیل شود. این یک رویای بیهوده نیست. فقط کافیست برای داشتن یک سایت جذاب چند نکته را بدانید.
دلیل طراحی یک سایت جذاب

برخی از اطلاعات بسیار مهم‌اند و قطعا مخاطبان زیادی را جذب می‌کند. سعی کنید آن کلمات را بلد کنید تا راحت‌تر در معرض دید قرار بگیرند. می‌توانید بخشی از مقالات و اطلاعات اصلی سایت را به صورت خلاصه و بلد شده در صفحه اول سایت نمایش دهید و مخاطب را برای خواندن اطلاعات کامل به صفحه دیگر ارجاع دهید.
۱۰- تیتر جذاب

ثبت ایمیل در سایت یا دانلود یک فایل یا کامنت گذاری در زیر مطالب و یا حتی خرید یک محصول از سایت می‌تواند نمونه‌ای از اقدامات کاربران باشند.
لندینگ پیج اصلی

یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحه‌ی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحه‌ی فرود، از چه شیوه‌هایی تغذیه می‌شود و ورودی می‌گیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویس‌های متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM می‌توانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایت‌هایی بزنید که به صفحه‌ی لندینگ مد نظر شما لینک داده‌اند. سرویس‌های زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینه‌ی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینک‌ها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش می‌شوند، الزاماً مهم‌ترین‌ها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود می‌آیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایده‌هایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایت‌ها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های طراحی وب سایت وردپرسی اجتماعی است و برخی سایت‌ها بالعکس، می‌کوشند همه را از شبکه‌های اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحه‌ی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی آن به طراحی سایت شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی وب سایت وردپرسی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.