ΠΡΟΠΟ Παναθηναϊκός ΠΡΟΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πλάνα για Λεωφόρο και Απήλιον
페이지 정보

본문
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Τα σχέδια για την αναμόρφωση του «Απόστολος Νικολαΐδης», αλλά και του προπονητικού κέντρου «Απήλιον» παρουσιάστηκαν χθες σε σύσκεψη που έγινε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Το σχέδιο για τη…...

Πλάνα για Λεωφόρο και Απήλιον ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Αναμόρφωση της Λεωφόρου με αύξηση χωρητικότητας αλλά και βελτίωση στο «Α Πήλιον»
Τα σχέδια για την αναμόρφωση του «Απόστολος Νικολαΐδης», αλλά και του προπονητικού κέντρου «Α Πήλιον» παρουσιάστηκαν χθες σε σύσκεψη που έγινε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Το σχέδιο για τη… νέα Λεωφόρο προβλέπει ότι στις πλαϊνές εξέδρες θα προστεθούν από πάνω άλλες δύο, συνολικής χωρητικότητας 6.000 θέσεων, αυξάνοντας τις θέσεις του γηπέδου από 15.500 σε 21.500. Παράλληλα θα τοποθετηθεί ηλεκτρονικό πλέγμα, τι ενφια χρωσταω που θα φωτίζει περιμετρικά το γήπεδο, ενώ πρόθεση είναι να κατασκευαστούν δέκα σουίτες σε κάθε πλαϊνή εξέδρα (συνολικά είκοσι), με σκοπό να αυξηθούν τα έσοδα της ΠΑΕ.
Πώς θα καλυφθεί αυτό το κόστος; Ήδη υπάρχει το κονδύλι της περιφέρειας που έχει εγκριθεί κι αφορά τουλάχιστον 7 εκατ. ευρώ (αλλά θα πρέπει να παρουσιαστούν τα πλάνα που θα προβλέπουν και αναμόρφωση της γύρω περιοχής). Επίσης υπάρχει σαν σκέψη να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ονοματοδοσία του γηπέδου, προκειμένου να εξασφαλιστούν σημαντικά έσοδα για την ΠΑΕ.
Σε ό,τι αφορά το «Α Πήλιον», βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την βελτίωσή του. Ήδη ένα γήπεδο είναι υπό κατασκευή, ενώ θα γίνουν άλλα τρία γήπεδα 11x11, ένα γήπεδο 8x8 και άλλες εγκαταστάσεις, για τα οποία θα αξιοποιηθούν τα στρέμματα που αγόρασε ο σύλλογος δίπλα από την έκταση του προπονητικού κέντρου. Μέρος των χρημάτων για την επέκταση του κέντρου θα δοθούν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Πηγή: sport-fm.gr
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΟΕ: Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κιμωλίες
Το Δ.Σ.της ΔΟΕ ανέφερε με λεπτομέρειες όλα τα ανοικτά «μέτωπα» που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί με το άνοιγμα των σχολείων, όπως είναι η υπολειτουργία των σχολικών επιτροπών και η αδυναμία τους λόγω της υποχρηματοδότησης να εκπληρώσουν τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις τους (θέρμανση, πληρωμή λογαριασμών ΟΤΕ, κατατακτηριεσ νομικη αθηνων υλη ΔΕΗ, αιτηση για αποσπαση δημοσιου υπαλληλου αγορά κιμωλιών και αναλώσιμων, κ.α.), η απουσία καθαριστριών, πωσ εκτυπωνω τον ενφια σχολικών τροχονόμων και σχολικών φυλάκων από τα σχολεία, η μετακίνηση των μαθητών και οι πειθαρχικές διατάξεις που «προκαλούν διωγμούς και αδικία».
Από την πλευρά του, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε, mytaxisnet ενφια σύμφωνα με την Ομοσπονδία ότι σε ό,τι αφορά τις λειτουργικές δαπάνες έχει διατεθεί από το υπουργείο Εσωτερικών το ποσό των 21,4 εκατ. ευρώ και ότι θα γίνει προσπάθεια για χορήγηση της 4ης δόσης της επιχορήγησης.
Για το θέμα των καθαριστριών δήλωσε πως έχει κατατεθεί τροπολογία στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων για δυο χρόνια, παραλληλα καθηκοντα υπαλληλων οτα ενώ παράταση συμβάσεων ανακοίνωσε και για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών μέχρις ότου γίνει η προκήρυξη για νέες συμβάσεις.
Για το θέμα των σχολικών φυλάκων αναφέρθηκε στην πρόσληψη 3.800 φυλάκων μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ενώ για τους σχολικούς τροχονόμους δήλωσε ότι έχει διατεθεί έ ΑστυνομίαΑστυνομίας σε περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η ύπαρξη σχολικού τροχονόμου. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Το μεγάλο δίθυρο coupe της Mercedes
Το δίθυρο μοντέλο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Σύμφωνα με τη Mercedes, το σχεδιασμό της χαρακτηρίζει «αισθησιακή σαφήνεια» και τοποθετείται ανάμεσα σε έννοιες όπως μοντερνισμός και avant-garde, παράδοση και εξέλιξη. Χαρακτηριστικές αναλογίες πισωκίνητου κουπέ, με τις γνώριμες καμπύλες της μάκρας, σε ένα μαεστρικά σμιλεμένο σύνολο.
Με μακρύ καπό που οδηγεί στο δυναμικό πρόσθιο μέρος όπου θεσπόζει η γρίλια με τα χρωμιωμένα μέρη, γσις ενφια στην οποία βρίσκεται και το αστέρι. Τα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα είναι όλα LED. Στο πλάι συναντάμε μυώδεις γραμμές, μεγάλους θόλους που φιλοξενούν τους 21 ιντσών τροχούς (με ελαστικά 265/35 R 21 εμπρός και 295/35 R 21 πίσω).
Πίσω, λιτή αλλά σαγηνευτική, ν 2664/1998 με την πινακίδα να έχει κατέβει στο χαμηλότερο μέρος του προφυλακτήρα, επιτρέποντας να κατέβει και το σήμα της μάρκας, κάτω από τη χρωμιωμένη γραμμή που ενώνει τα δύο άκρα, με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: μετακινηση δημοσιων υπαλληλων http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/605187/plana-gia-leoforo-kai-apilion/
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…

Πλάνα για Λεωφόρο και Απήλιον ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Αναμόρφωση της Λεωφόρου με αύξηση χωρητικότητας αλλά και βελτίωση στο «Α Πήλιον»
Τα σχέδια για την αναμόρφωση του «Απόστολος Νικολαΐδης», αλλά και του προπονητικού κέντρου «Α Πήλιον» παρουσιάστηκαν χθες σε σύσκεψη που έγινε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Το σχέδιο για τη… νέα Λεωφόρο προβλέπει ότι στις πλαϊνές εξέδρες θα προστεθούν από πάνω άλλες δύο, συνολικής χωρητικότητας 6.000 θέσεων, αυξάνοντας τις θέσεις του γηπέδου από 15.500 σε 21.500. Παράλληλα θα τοποθετηθεί ηλεκτρονικό πλέγμα, τι ενφια χρωσταω που θα φωτίζει περιμετρικά το γήπεδο, ενώ πρόθεση είναι να κατασκευαστούν δέκα σουίτες σε κάθε πλαϊνή εξέδρα (συνολικά είκοσι), με σκοπό να αυξηθούν τα έσοδα της ΠΑΕ.
Πώς θα καλυφθεί αυτό το κόστος; Ήδη υπάρχει το κονδύλι της περιφέρειας που έχει εγκριθεί κι αφορά τουλάχιστον 7 εκατ. ευρώ (αλλά θα πρέπει να παρουσιαστούν τα πλάνα που θα προβλέπουν και αναμόρφωση της γύρω περιοχής). Επίσης υπάρχει σαν σκέψη να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ονοματοδοσία του γηπέδου, προκειμένου να εξασφαλιστούν σημαντικά έσοδα για την ΠΑΕ.
Σε ό,τι αφορά το «Α Πήλιον», βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την βελτίωσή του. Ήδη ένα γήπεδο είναι υπό κατασκευή, ενώ θα γίνουν άλλα τρία γήπεδα 11x11, ένα γήπεδο 8x8 και άλλες εγκαταστάσεις, για τα οποία θα αξιοποιηθούν τα στρέμματα που αγόρασε ο σύλλογος δίπλα από την έκταση του προπονητικού κέντρου. Μέρος των χρημάτων για την επέκταση του κέντρου θα δοθούν από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ.
Πηγή: sport-fm.gr
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΟΕ: Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κιμωλίες
Οι δάσκαλοι ζητούν να δοθεί άμεσα λύση στα με γάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν – Γ.Μιχελάκης: Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε και την 4η δόση της επιχορήγησης
Άμεση λύση στα με γάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και τα οποία απειλούν να τινάξουν στον «αέρα» τη νέα σχολική χρονιά, που ξεκινάει αύριο, ζήτησαν οι δάσκαλοι από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη, με τον οποίο συναντήθηκαν σήμερα.Το Δ.Σ.της ΔΟΕ ανέφερε με λεπτομέρειες όλα τα ανοικτά «μέτωπα» που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί με το άνοιγμα των σχολείων, όπως είναι η υπολειτουργία των σχολικών επιτροπών και η αδυναμία τους λόγω της υποχρηματοδότησης να εκπληρώσουν τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις τους (θέρμανση, πληρωμή λογαριασμών ΟΤΕ, κατατακτηριεσ νομικη αθηνων υλη ΔΕΗ, αιτηση για αποσπαση δημοσιου υπαλληλου αγορά κιμωλιών και αναλώσιμων, κ.α.), η απουσία καθαριστριών, πωσ εκτυπωνω τον ενφια σχολικών τροχονόμων και σχολικών φυλάκων από τα σχολεία, η μετακίνηση των μαθητών και οι πειθαρχικές διατάξεις που «προκαλούν διωγμούς και αδικία».
Από την πλευρά του, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε, mytaxisnet ενφια σύμφωνα με την Ομοσπονδία ότι σε ό,τι αφορά τις λειτουργικές δαπάνες έχει διατεθεί από το υπουργείο Εσωτερικών το ποσό των 21,4 εκατ. ευρώ και ότι θα γίνει προσπάθεια για χορήγηση της 4ης δόσης της επιχορήγησης.
Για το θέμα των καθαριστριών δήλωσε πως έχει κατατεθεί τροπολογία στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων για δυο χρόνια, παραλληλα καθηκοντα υπαλληλων οτα ενώ παράταση συμβάσεων ανακοίνωσε και για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών μέχρις ότου γίνει η προκήρυξη για νέες συμβάσεις.
Για το θέμα των σχολικών φυλάκων αναφέρθηκε στην πρόσληψη 3.800 φυλάκων μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ενώ για τους σχολικούς τροχονόμους δήλωσε ότι έχει διατεθεί έ ΑστυνομίαΑστυνομίας σε περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η ύπαρξη σχολικού τροχονόμου. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Το μεγάλο δίθυρο coupe της Mercedes
Το εντυπωσιακό πρωτότυπο έκλεψε τη παράσταση στη παρουσίαση του νέου «οπλοστασίου» της Mercedes-Benz στην ημέρα Τύπου της Έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης!
Παραδοσιακά η γερμανική μάρκα έχει στη κορυφή της γκάμας της ένα μεγάλο κουπέ και η S-Class Coupe Concept αποτελεί προπομπό για αυτό, taxisnet gsis.gr enfia όσο κι αν τελικά θα διαφέρει όταν θα μπει στη γραμμή της παρ αγωγής.Το δίθυρο μοντέλο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Σύμφωνα με τη Mercedes, το σχεδιασμό της χαρακτηρίζει «αισθησιακή σαφήνεια» και τοποθετείται ανάμεσα σε έννοιες όπως μοντερνισμός και avant-garde, παράδοση και εξέλιξη. Χαρακτηριστικές αναλογίες πισωκίνητου κουπέ, με τις γνώριμες καμπύλες της μάκρας, σε ένα μαεστρικά σμιλεμένο σύνολο.
Με μακρύ καπό που οδηγεί στο δυναμικό πρόσθιο μέρος όπου θεσπόζει η γρίλια με τα χρωμιωμένα μέρη, γσις ενφια στην οποία βρίσκεται και το αστέρι. Τα ιδιαίτερου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα είναι όλα LED. Στο πλάι συναντάμε μυώδεις γραμμές, μεγάλους θόλους που φιλοξενούν τους 21 ιντσών τροχούς (με ελαστικά 265/35 R 21 εμπρός και 295/35 R 21 πίσω).
Πίσω, λιτή αλλά σαγηνευτική, ν 2664/1998 με την πινακίδα να έχει κατέβει στο χαμηλότερο μέρος του προφυλακτήρα, επιτρέποντας να κατέβει και το σήμα της μάρκας, κάτω από τη χρωμιωμένη γραμμή που ενώνει τα δύο άκρα, με τα επίσης LED φωτιστικά σώματα.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: μετακινηση δημοσιων υπαλληλων http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/605187/plana-gia-leoforo-kai-apilion/
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…
- 이전글9 Bookmakers Fee Mistakes You must Never Make 25.02.11
- 다음글Πανεπιστημίου σύγκρουση Βόλου ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Κοσμοσυρροή για τον Φρ. Φράγκο 25.02.11
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.