ΟΤΕ παραγωγή Car ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπορεί να είναι αληθινό > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

ΟΤΕ παραγωγή Car ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπο…

페이지 정보

profile_image
작성자 Cecilia McGowan
댓글 0건 조회 7회 작성일 25-03-07 01:45

본문

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων 2018 την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;...
84DB9110D2B88EDBF2E0A4D2F05B0961.jpg
Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπορεί να είναι αληθινό ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πειστήρια και ντοκουμέντα που διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της Devel για το διαβόητο πλέον Sixteen...




Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;



Το Sixteen της Devel παρουσιάστηκε στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Ντουμπάι αυτή τη βδομάδα για να φέρει τα πάνω-κάτω στον κόσμο της σπορ αυτοκίνησης.



Όλες οι Lamborghini, οι Ferrari και οι Bugatti του πλανήτη υποκλίθηκαν ευλαβικά στην ανωτερότητα του supercar της φίρμας με έδρα το Ντουμπάι, προγραμμα υπολογισμου ενφια 2018 βασιζόμενες φυσικά στους ισχυρισμούς της Devel, καθώς κάθε άλλο στοιχείο καλυπτόταν από μυστικοπάθεια.



Η εξτραβαγκάντζα των 5.000 αλόγων δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει χωρίς έλεγχο, με τους ειδικούς της αυτοκίνησης να το βάζουν στο στόχαστρο.



Κι αυτό γιατί στους τοίχους του χώρου παρουσίασης του Devel Sixteen αναγραφόταν με θεόρατα γράμματα ότι το αμάξι διαθέ ΤΕΙ ασύλληπτη ιππο δύναμη 5.000 αλόγων, πιάνει τελική 560 χλμ/ώρα και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 1,8 δευτερόλεπτα, φορολογία κληρονομιάς means τεχνικά χαρακτηριστικά ανήκουστα ακόμα και για τον συναρπαστικό κόσμο της σπορ αυτοκίνησης!



dvlsprcadbi1.jpg



Κανείς ωστόσο δεν φαίνεται διατεθειμένος να το αγοράσει, την ίδια στιγμή που όλες οι κορυφαίες ιστοσελίδες αυτοκινήτου και τα blogs των ειδικών της μηχανοκίνησης ισχυρίζονται ότι πρόκειται για φάρσα.



Και να γιατί...



Η ιστοσελίδα της Devel παραμένει μυστηριωδώς κενή περιεχομένου



dvlsprcadbi2.jpg



Κι ενώ αρχικά είχε θεωρηθεί προωθητικό τέχνασμα, η εκκωφαντική σιωπή της επίσημης ιστοσελίδας της Devel, που πλέον έχει «πέσει», προκαλεί αμφιβολίες, αν μη τι άλλο. Στο site λοιπόν της φίρμας, που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί από λυκειόπαιδα, τίποτα δεν δούλευε, με κενά link ή την αναφορά «Coming Soon» να περιβάλλει όλες τις κατηγορίες του. Το μόνο που έγραφε για το supercar ήταν ότι «το Devel Sixteen δημιουργήθηκε με το πάθος να γίνει το αμάξι θρύλος στην ιστορία των supercars», σχολιάζοντας επιπλέον ότι έχει «απαράμιλλη δύναμη και επιδόσεις». Για να μην αναφέρουμε καν ότι μια αναζήτηση στο Google για την Devel αποκαλύπ ΤΕΙ ότι πρόκειται για «Beach Resort»!



dvlsprcadbi3.jpg



Το «2020» του τοίχου



dvlsprcadbi4.jpg



Ο τοίχος είχε τη δική του ιστορία λοιπόν, καθώς η επιγραφή πάνω από το αμάξι υποδεικνύει ενδεχομένως ότι πρόκειται για έκθεμα αυτοκίνητου που θα παρουσιαστεί το 2020...



Δεν υπάρχει τεχνολογία στα ελαστικά παρ αγωγής για να υποβαστάξουν τα 560 χλμ/ώρα



dvlsprcadbi5.jpg



Μιλώντας για το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, ταχισνετ ενφια εκτυπωση τη φοβερή και τρομερή Bugatti Veyron, είναι τα ελαστικά ο βασικός λόγος που η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά και δεν πάει ακόμα γρηγορότερα. Κι αυτό γιατί το λάστιχο θα γινόταν κομμάτια! Τα ειδικού σχεδιασμού Michelin που φορά εξάλλου η Bugatti αντέχουν μόλις 15 λεπτά στα 400 χλμ/ώρα. Οποιοδήποτε ελαστικό που κυκλοφορεί σήμερα δεν θα άντεχε τη θερμοκρασία από την τριβή στα 560 χλμ/ώρα και θα καταστρεφόταν...



Και πού βάζεις τη βενζίνη δηλαδή;



dvlsprcadbi6.jpg



Χρησιμοποιώντας και πάλι τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Bugatti, στην τελική της ταχύτητα το ντεπόζιτο των 26,4 γαλονιών αδειάζει σε 10 λεπτά. Κι ενώ δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια περίπλοκη φόρμουλα για το πόσο θα άντεχε ένα ντεπόζιτο στα 560 χλμ/ώρα, με το σχήμα του Sixteen δεν υπάρχει τρόπος να στριμωχτεί αρκετή βενζίνη για να αντέξει έστω και λίγα λεπτά στη δυσθεώρητη τελική του...



Πώς ψύχεται αυτό το πράγμα;



dvlsprcadbi7.jpg



Και πάλι στην επικρά ΤΕΙα της Bugatti, η Veyron διαθέ ΤΕΙ συνολικά 10 «ψ υγεία»! Τρία ψ υγεία για τον κινητήρα, τρεις εναλλάκτες θερμότητας για τα intercoolers, ένα για το air condition, ένα για την ψύξη του λαδιού κ.λπ. Κι ενώ κανείς δεν έχει δει τι συμβαίνει κάτω από το εξωτερικό από ανθρακονήματα του Devel, που μοιάζει ωστόσο με χάρτινο (και θα καταλάβετε σε λίγο το γιατί!), λαμβάνοντας υπόψη τον χώρο του, είναι ιδιαίτερα δύσκολ? κινητήρακινητήρας 5.000 αλόγων. Το ξαναλέμε, 5.000 αλόγων, πέντε φορές σχεδόν περισσότερα από τους ίππους της Veyron!



Ένα Top Fuel dragster δεν έχει αγγίξει καν αυτές τις ταχύτητας σε αγώνες



dvlsprcadbi9.jpg



Ο πίνακας μας έρχεται κατευθείαν από την επίσημη ιστοσελίδα της NHRA και όπως όλοι γνωρίζουμε, τα Top Fuel dragsters διαθέτουν 7.000 άλογα, κινούνται με V8 κινητήρες νιτρομεθανίου και είναι χαλαρά τα γρηγορότερα αγωνιστικά του πλανήτη. Οι κορυφαίες επιδόσεις των «δαιμόνων» αυτών αποκρυσταλλώθηκαν στα 542 χλμ/ώρα (337 μίλια/ώρα), πληρωμη ενφια 2018 λίγο λιγότερο δηλαδή από τα 560 χλμ/ώρα (340 μίλια/ώρα) που ισχυρίζεται ότι πιάνει το Sixteen! Πώς να το «φας» αυτό;



Το πλαστικό του πράγματος



dvlsprcadbi10.gif



Κι αν όλα αυτά δεν μας έχουν πείσει ακόμα, παρατηρήστε το λάθος που κάνει ο τύπος που γυαλίζει το «supercar» (και πιθανότατα έχει απολυθεί τώρα που μιλάμε!): την ώρα που το απαλλάσσει λοιπόν από τη σκόνη και τα δακτυλικά αποτυπώματα, αγγίζει το κεντρικό διακοσμητικό του καπό, το οποίο βγαίνει εντελώς από τη θέση του, μοιάζοντας με πλαστικουριά πάνω σε χαρτονένιο υπόστρωμα. Και βέβαια προσπαθεί γρήγορα-γρήγορα να το επαναφέρει στη θέση του.



Συμπέρασμα: Δεν μπορεί να υπάρχει, εκτύπωση ε9 με την υπάρχουσα τουλάχιστον τεχνολογία, αμάξι που να έχει τέτοιες επιδόσεις! Δεν μπορούν οι γνωστότερες σπορ αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν μπορούν οι exclusive κατασκευαστές supercars, δεν μπορεί η πλάση ολόκληρη. Το μόνο που μένει λοιπόν για την Devel να κάνει είναι ένα: να το αποδείξει!



ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone

Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας

Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και 5C, όπως εικάζεται ότι θα ονομαστεί το «φτηνό» μοντέλο, θα παρουσιαστεί και η αναβαθμισμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος για τις φορητές συσκευές της Apple, το iOS 7, αλλά και κάποια ανανεωμένα iPods.



Σε φωτογραφίες που δημοσιεύτ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhoneinCanada φαίνεται το κου?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone, όπου διακρίνεται ένας μεταλλικός δακτύλιος – κάτι σαν μικροσκοπική κάμερα - μέσα στο κλασικό κεντρικό πλήκτρο. Η αλλαγή αυτή θεωρείται ότι φέρνει την ενσωμάτωση βιομετρικού αισθητήρα, μέσω του οποίου θα αναγνωρίζεται το δακτυλικό αποτύπωμα του χρήστη και έτσι θα είναι περισσότερο αποτελεσματικό το κλείδωμα της συσκευής.







Ο γνωστός πια «πονοκέφαλος», για την πάντα μυστικοπαθή εταιρεία από το Κουπερτίνο, Αυστραλός Sonny Dickson, δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία με όλο το υποσύστημα του επανασχεδιασμένου κεντρικού πλήκτρου, στην οποία διακρίνεται καλύτερα η θεωρούμενη από τους περισσότερους μικροκάμερα, σημειώνοντας πάντως ότι αυτή και μόνο η αλλαγή δεν επιβεβαιώνει ότι την ύπαρξη του αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων.



Σε άλλη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο macrumors.com, υποτίθεται ότι εικονίζεται η πί?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και φαίνεται η αλλαγή στο φλας, το οποίο πλέον θα είναι διπλό LED. Φήμες θέλουν σημαντικά βελτιωμένο και τον φωτογρα?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. Σύμφωνα μάλιστα με κάποια αναφορά, ίσως η Apple έχει χρησιμοποιήσει τον 13άρι αισθητήρα της Sony για την αναβαθμισμένη κάμερα του 5S.












Σίγουρα ταχύτερος θα είναι ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. H ανανεωμένη
εκδοχή της best seller συσκευής της Apple θα ενσωματώνει το τσιπ A7, με 1
Gb RAM και θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 16, 32 και 64 Gb. Η οθόνη
είναι μάλλον βέβαιο ότι θα παραμείνει στις 4 ίντσες, παρά το γεγονός
ότι σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Apple
πιεζόμενη από τον ανταγωνισμAppleApple.com/gr/iphone/">iPhones με οθόνη 6
ιντσών. Πιθανότατα, πάντως, μεγαλύτερης χωρητικότητας θα είναι η
μπαταρία του νέου μοντέλου, σε μια προσπάθεια της Apple να απαντήσει σε
ένα από τα συχνότερα αιτήματα των πελατών της.



Εκτος από τις γνωστές επιλογέAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S εικάζεται ότι θα είναι πλέον διαθέσιμο και σε χρυσό-σαμπανιζέ.



Οσον
AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5C, αυτό λέγεται ότι θα έχει πλαστικό
κέλυφος, σε διάφορα χρώματα, όπως και τα νέα iPods. Ισως να ενσωματώνει
τον επεξεργαστή του 5 (Α6), να έχει κάμερα με αισθητήρα 8 Megapixel και
να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση χωρητικότητας 8 Gb. ΥπολοAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone θα κοστίζει κάπου ανάμεσα στα 400 και 500 δολάρια.



Τέλος,
το επίσης ανανεωμένο λειτουργικό σύστημα για τις φορητές συσκευές της
Apple, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο
προγραμματιστών της εταιρείας, θα φέρει διάφορες ουσιαστικές και
σχεδιαστικές βελτιώσεις, θυμίζοντας περισσότερα – σύμφωνα με κάποιες
κακές γλώσσες – το ανταγωνιστικό Android της Google.











ΔΟΕ: Δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κιμωλίες

Οι δάσκαλοι ζητούν να δοθεί άμεσα λύση στα με γάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν – Γ.Μιχελάκης: Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε και την 4η δόση της επιχορήγησης

Άμεση λύση στα με γάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και τα οποία απειλούν να τινάξουν στον «αέρα» τη νέα σχολική χρονιά, που ξεκινάει αύριο, ζήτησαν οι δάσκαλοι από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη, με τον οποίο συναντήθηκαν σήμερα.



Το Δ.Σ.της ΔΟΕ ανέφερε με λεπτομέρειες όλα τα ανοικτά «μέτωπα» που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί με το άνοιγμα των σχολείων, όπως είναι η υπολειτουργία των σχολικών επιτροπών και η αδυναμία τους λόγω της υποχρηματοδότησης να εκπληρώσουν τις συσσωρευμένες υποχρεώσεις τους (θέρμανση, πληρωμή λογαριασμών ΟΤΕ, ΔΕΗ, αγορά κιμωλιών και αναλώσιμων, κ.α.), η απουσία καθαριστριών, σχολικών τροχονόμων και σχολικών φυλάκων από τα σχολεία, η μετακίνηση των μαθητών και οι πειθαρχικές διατάξεις που «προκαλούν διωγμούς και αδικία».



Από την πλευρά του, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε, σύμφωνα με την Ομοσπονδία ότι σε ό,τι αφορά τις λειτουργικές δαπάνες έχει διατεθεί από το υπουργείο Εσωτερικών το ποσό των 21,4 εκατ. ευρώ και ότι θα γίνει προσπάθεια για χορήγηση της 4ης δόσης της επιχορήγησης.



Για το θέμα των καθαριστριών δήλωσε πως έχει κατατεθεί τροπολογία στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο που προβλέπει την παράταση των συμβάσεων για δυο χρόνια, ενώ παράταση συμβάσεων ανακοίνωσε και για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών μέχρις ότου γίνει η προκήρυξη για νέες συμβάσεις.



Για το θέμα των σχολικών φυλάκων αναφέρθηκε στην πρόσληψη 3.800 φυλάκων μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ενώ για τους σχολικούς τροχονόμους δήλωσε ότι έχει διατεθεί έ ΑστυνομίαΑστυνομίας σε περιπτώσεις που δεν είναι δυνατή η ύπαρξη σχολικού τροχονόμου.

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/605864/giati-to-supercar-ton-5000-alogon-den-borei-na-einai-alithino/

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.