Formula καύσιμα Formula 1 ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS «Θα δουλέψω σαν ρούκι» > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Formula καύσιμα Formula 1 ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS «Θα δουλέψω σαν ρού…

페이지 정보

profile_image
작성자 Paulette
댓글 0건 조회 11회 작성일 25-03-10 20:12

본문

ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS Την άποψη ότι τους επόμενους μήνες θα δουλέψει σαν ρούκι για να είναι έτοιμος την επόμενη σεζόν......
C71DCE98B7B564FEC5F20C4733BDA4F5.jpg
«Θα δουλέψω σαν ρούκι» ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS Ο Χάμιλτον τόνισε πως πρέπει να αφιερώσει χρόνο δουλεύοντας με τους μηχανικούς του




Την άποψη ότι τους επόμενους μήνες θα δουλέψει σαν ρούκι για να είναι έτοιμος την επόμενη σεζόν του πρωταθλήματος της Formula 1 εξέφρασε ο Λιούις Χάμιλτον.



Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes τόνισε πως πρέπει να αφιερώσει χρόνο δουλεύοντας με τους μηχανικούς του στις εγκαταστάσεις της ομάδας, δεδομένων των πολλών αλλαγών στο πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.



«Πρέπει να δουλέψω με τους μηχανικούς στο εργοστάσιο. Έχω την αίσθηση ότι θα δουλέψω όπως τον χειμώνα του 2006 και του 2007. Για την επόμενη χρονιά πρέπει να δουλέψω σκληρά και να επιστρέψω στο σημείο στο οποίο που ξέρω ότι μπορώ να κάνω περισσότερα», ήταν τα λόγια του Βρετανού πιλότου για να συμπληρώσει στη συνέχεια:



«Η επόμενη σεζόν είναι διαφορετική. Πρέπει να διαχειριστείς τα φρένα, το σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS), τα καύσιμα και τα ελαστικά που θα είναι διαφορετικά. Ακόμη και αν κάνουμε δοκιμές στον προσομοιωτή δεν έχουμε τα ελαστικά της επόμενης σεζόν, συνεπώς είναι δύσκολο να καταλάβεις αν το στυλ οδήγησης είναι πολύ διαφορετικό».



Πηγή: sport-fm.gr



ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS Δείτε τεχνολογικά επιτεύγματα που θα σας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό!

Από ευέλικτες οθόνες κινητών που δε σπάνε με τίποτα μέχρι ιπτάμενες μετακινήσεις

Οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας που έχετε δει στον κινηματογράφο μπορεί σε λίγα χρόνια να μην είναι και τόσο... φαντασίας, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS αλλά όλα όσα είδατε και σας άφησαν με το στόμα ανοιχτό, να είναι η καθημερινότητά σας!



Από ευέλικτες οθόνες μέχρι ιπτάμενες μετακινήσεις, όλα τα τεχνολογικά επιτεύγματα του ανθρώπου του σήμερα, είναι εντυπωσιακά. 



Οθόνες «Youm»



Η Samsung είναι έτοιμη να ρίξει στην αγορά τα λεγόμενα «εύκαμπτα» κινητά. Τα νέα αυτά «έξυπνα» τηλέφωνα πέρα από τις ήδη υπάρχουσες δυνατότητες, έχουν άθραυστες οθόνες, καθώς είναι εύκαμπτες, προσφέροντας και ελκυστική όψη αλλά και Ασφάλεια, ενώ μπορούν να πάρουν πολλά σχήματα. Επίσης ένα ακόμα αξιοσημείωτο προτέρημα αυτού του κινητού είναι πως εκπέμπει οργανικό φως, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS κάνοντάς το «οικολογικό».



Διαφανής «πανοπλία» από αλουμίνιο 



Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS εκτός του ότι ετοιμάζεται για επίθεση στη Συρία, παράλληλα προσπαθεί να εξελίξει την άμυνα των αεροσκαφών της. Έτσι, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS οι επιστήμονες είναι έτοιμοι να αντικαταστήσουν τα παράθυρα των πολεμικών αεροπλάνων με μαι διαφανή «πανοπλία« από αλουμίνιο (aluminum oxynitride). Πρόκειται για ειδικά αλεξίσφαιρα τζάμια, που αντέχουν στην τεράστια πίεση και κάνουν το αεροσκάφος «άτρωτο»



Τηλεπαρουσία



Η τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί από την Cisco και την AT&Τ, κάνουν το Skype να μοιάζει παιχνίδι για μικρά παιδιά. Οι εταιρείες πάνε ένα βήμα πιο πέρα τα video conferencing με την τεχνολογία των λεγόμενων state-of-the-art. Ουσιαστικά κάνουν την ηλεκτρονική επικοινωνία πιο ευαίσθητη και ρεαλιστική, κάνοντας αυτούς που επικοινωνούν να νιώθουν πως είναι ακριβώς απέναντι. Η τεχνολογία αυτή έχει αισθητήρες και πιάνει» κάθε ερέθισμα, εκτός από το βίντεο και τον ήχο. Μέχρι στιγμής γίνεται προσπάθεια εξέλιξης και εφαρμογής της Τηλεπαρουσίας» (Telepresence), ώστε να χρησιμοποιηθεί από χειρούργους και από τον στρατό



Ο στρατιώτης του μέλλοντος



Εάν έχετε δει την ταινία «Elysium» με τον Ματ Ντέιμον, τότε δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το «Exoskeleton». Πρόκειται για μια στρατιωτική πανοπλία που κάνει τον στρατιώτη πιο γρήγορο, πιο δυνατό και ανίκητο! Δημιουργήθηκε από τον Steve Raytheon της εταιρείας Jacobsen. Το μόνο μειονέκτημα είναι τα πολλά καύσιμα που χρειάζεται, καθώς μπορεί να λειτουργήσει για οκτώ ώρες και μετά χρειάζεται ανεφοδιασμό.



Φακοί επαφής που αλλάζουν χρώμα



Πρόκειται για ένα τεχνολογικό-ιατρικό επίτευγμα. Επιστήμονες δημιούργσαν ειδικούς φακου΄ς επαφή, οι οποίοι αλλάζουν χρώμα ανάλογα με το επίπεδο σακχάρου στο αίμα. Ομάδα βιοχημικών μηχανικών του πανεπιστημίου του Δυτικού Οντάριο έχουν αναπτύξει μια τεχνολογία που χρησιμοποιεί νανοσωματίδια, τα οποία αντιδρούν με τα μόρια της γλυκόζης στα δάκρυα ενός ατόμου, προκαλώντας την αλλαγή του χρώματος, όταν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα είναι χαμηλό.



Σπρέι ενέργειας



Ό,τι πρέπει για όσους θέλουν να κόψουν τον καφέ και τα λεγόμενα «ενεργειακά» ποτά. Ειδικοί έφτιαξαν ένα σπρέι το οποίο περιέχει καφεΐνη και όταν κάποιος ψεκαστεί στο λαιμό, το δέρμα απορροφά όση καφεΐνη και ενέργεια χρειάζεται και διανέμεται μέσα στο σώμα όλη την ημέρα.



3D Εκτύπωση



Η τρισδιάστατη εκτύπωση είναι γεγονός. Μπορεί πλέον ο καθένας να εκτυπώσει ό,τι θέλει με τρεις διαστάσεις. Μόνο που παραμένει εξαιρετικά ακριβή μια τέτοια εκτύπωση. Όμως το μόνο σίγουρο είναι πως θα φέρει τεχνολογική «επανάσταση», καθώς η τρισδιάστατη τεχνολογία δεν είναι πλέον προνόμιο του ψηφιακού κόσμου.



Jetpacks



Στο άμεσο μέλλον οι μετακινήσεις των ανθρώπων θα αλλάξουν ριζικά. Τα Jetpacks είναι -όπως βλέπετε και στη φωτογραφία- μικρές συσκευές που επιτρέπουν στους ανθρώπους να κάνουν τις μετακινήσεις τους πετώντας. Τί είναι αυτό όμως που θα κρατήσει τους ανθρώπους «γειωμένους»; Η ακριβή τιμή του, καθώς μία πτήση για 30 λεπτά κοστίζει 100.000 δολάρια.


ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS FISIKON: Το νέο οικονομικό και φιλικό στο περιβάλλον φυσικό αέριο


Σήμερα, η τεχνολογία FISIKON - η κίνηση οχημάτων με φυσικό αέριο - είναι σύγχρονη, εξελιγμένη, απολύτως ασφαλής και μας προσφέρει τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες που προσφέρουν τα συμβατικά καύσιμα με τα οποία είμαστε ήδη εξοικειωμένοι.


Στις μέρες μας, περισσότερα από 12 εκατομμύρια οχήματα κινούνται με φυσικό αέριο σε όλον τον κόσμο. Ειδικότερα από το 2000 και μετέπειτα, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS παρατηρείται εντυπωσιακή ετήσια αύξηση στον αριθμό τους, κάτι που βεβαίως εξηγείται για πολλούς λόγους.


Η αφθονία των κοιτασμάτων φυσικού αερίου, η πρακτικότητά του και βέβαια η ασύγκριτη φιλικότητά του προς το περιβάλλον οδηγούν όλο και περισσότερες κυβερνήσεις και φορείς, επιχειρήσεις, επαγγελματίες αλλά και καθημερινούς ανθρώπους να στραφούν προς την πηγή ενέργειας με τα πολλά πλεονεκτήματα.


Ενδεικτικά, εκτός από αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, το CNG χρησιμοποιείται επίσης σε: στόλους σχολικών λεωφορείων, μέσα μαζικής μεταφοράς, στόλους οχημάτων απαραίτητων για τη λειτουργία μεγάλων αεροδρομίων, με γάλα αλλά και μεσαίου μεγέθους φορτηγά, απορριμματοφόρα, οχήματα εταιριών μεταφοράς εμπορευμάτων και αλληλογραφίας κλπ. Η χρήση του εξαπλώνεται όχι μόνο αριθμητικά αλλά και με την εξεύρεση νέων εφαρμογών.


Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι το CNG ήδη κινεί τρένα, πλοία, επαγγελματικές και γεωργικές μηχανές, αεροσκάφη, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS ενώ πρόσφατα στις Ηνωμένες Πολιτείες κατασκευάστηκε και η πρώτη μηχανή τύπου chopper που κινείται με φυσικό αέριο!


Όπως είναι φανερό, ο τομέας της κίνησης οχημάτων με φυσικό αέριο, FISIKON, παρουσιάζει εξαιρετικές προοπτικές και ευκαιρίες – ειδικά στη χώρα μας, ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS που η διάδοση του φυσικού αερίου βρίσκεται στα πρώτα στάδιά και αναμένεται να δημιουργήσει ένα νέο τομέα στην αγορά του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, η ΔΕΠΑ διαθέ ΤΕΙ δύο πρατήρια φυσικού αερίου στην περιοχή της Αττικής, στα οποία ανεφοδιάζονται λεωφορεία ΟΣΥ (πρώην ΕΘΕΛ), απορριμματοφόρα δήμων, ταξί και ΙΧ που κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα.


Στην προσπάθεια της να ανοίξει την αγορά αεριοκίνησης στην Ελλάδα, η ΔΕΠΑ, σε συνεργασία με τα ΕΛΠΕ, προχωρά στη δημιουργία τριών ακόμη σταθμών ανεφοδιασμού συμπιεσμένου φυσικού αερίου - ενός στη Θεσσαλονίκη και δύο στην Αθήνα - ώστε ο ανεφοδιασμός των οχημάτων φυσικού αερίου να είναι ακόμα πιο εύκολος και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν μεγάλο τμήμα του πληθυσμού. Ειδικότερα, σε εξέλιξη βρίσκεται η ανάπτυξη δικτύου ανεφοδιασμού με 8 πρατήρια έως τα τέλη του έτους, ενώ το 2014 έχει προγραμματιστεί η υλοποίηση ακόμα 4 με 6 πρατηρίων. Πολύ σύντομα η βασική υποδομή για την τροφοδότηση φυσικού αερίου κίνησης αναμένεται να εμπλουτιστεί με ένα νέο σταθμό ανεφοδιασμού οχημάτων με CNG στη Θεσσαλονίκη, στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής, καθώς και με άλλους δύο σταθμούς στην Κηφισιά και τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.


Ακόμα, προωθείται η χρήση φυσικού αερίου στην κίνηση οχημά ΕλλάδαΕλλάδας, ενώ στις δράσεις του FISIKON περιλαμβάνεται και η συνεργασία με εταιρίες που διαθέτουν στόλους επαγγελματικών οχημάτων, μικρού και μεγάλου μεγέθους, με στόχο την υιοθέτηση του φυσικού αερίου κίνησης και από αυτές. Ήδη εδώ και μερικούς μήνες κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας τα πρώτα ταξί FISIKON.


Πρόσφατα στη Βραζιλία, ένας ανεξάρτητος φορέας οδηγών ταξί πραγματοποίησε ένα ιδιότυπο «ράλυ» για να τεστάρει την οικονομία και την απόδοση διαφορετικών τύπων καυσίμου. Τρία οχήματα ίδιων χαρακτηριστικών, με τον ίδιο αριθμό χιλιομέτρων στα κοντέρ τους, κάλυψαν με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες κίνησης και οδήγησης 380 χιλιόμετρα. Οι ειδικοί που ήταν παρόντες καθ’ όλη τη διάρκεια του «αγώνα» ήταν κατηγορηματικοί. Το φυσικό αέριο ήταν 45% πιο οικονομικό από την βενζίνη!


Το φυσικό αέριο στο εξωτερικό χρησιμοποιείται ήδη κατά κόρον από ΙΧ και οχήματα δημόσιας και επαγγελματικής χρήσης. Στην Ελλάδα, αναμένεται να ανοίξει το δρόμο για τον περιορισμό της εξάρτησης από το πετρέλαιο, την προστασία του περιβάλλοντος, την εξοικονόμηση και βέβαια την ανάπτυξη.


photo1.jpg


Η αμερικανική εταιρία Aviat Aircrafts κατασκεύασε το πρώτο αεροπλάνο καύσης φυσικού αερίου (μοντέλο Husky), κάνοντας την αρχή για οικονομική και περιβαλλοντικά φιλική αεροπλοΐα


photo2.JPG


Ένα από τα πρατήρια φυσικού αερίου βρίσκεται στην Ανθούσα, καλύπτοντας την τροφοδοσία ΔΧ και ΙΧ που κυκλοφορούν εντός της Αττικής


photo3.jpg


Οι οδηγοί των πρώτων ταξί φυσικού αερίου έχουν ήδη αντιληφθεί τα οφέλη του FISIKON στην καθημερινότητα τους


im<a%20href= ΒραζιλίαΒραζιλίας, με αγωνιζόμενους ταξί χρήσης διαφορετικών καυσίμων, το φυσικό αέριο βγήκε… νικητής, προκύπτοντας 45% πιο οικονομικό από τη βενζίνη!








ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/613147/tha-doulepso-san-rouki/

ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ FUNDS…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.