Ρόδο Ρόδο Ρόδο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ «Είμαι ένας άλλος» στο Από Μηχανής Θέατρο > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Ρόδο Ρόδο Ρόδο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ «Είμαι ένας άλλος» στο Από Μηχανής Θέατρο

페이지 정보

profile_image
작성자 Reynaldo
댓글 0건 조회 3회 작성일 25-05-28 15:15

본문

ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ «Είμαι ένας άλλος» ονομάζεται το θεατρικό έργο του σουηδού ακαδημαϊκού και θεατρικού συγγραφέα Μίκαελ Αζάρ που παρουσιάζεται στο Από Μηχανής Θέατρο. Το έργο εμπνέεται από τη ζωή και τη φιλοσοφία του Α. Ρεμπώ, τον......
8F54F260A2AE8690544563964ABF1DCA.jpg
«Είμαι ένας άλλος» στο Από Μηχανής Θέατρο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Πρωταγωνιστεί ο Γιάννης Στάνκογλου




«Είμαι ένας άλλος» ονομάζεται το θεατρικό έργο του σουηδού ακαδημαϊκού και θεατρικού συγγραφέα Μίκαελ Αζάρ που παρουσιάζεται στο Από Μηχανής Θέατρο. Το έργο εμπνέεται από τη ζωή και τη φιλοσοφία του Α. Ρεμπώ, τον οποίο ερμηνεύει ο Γιάννης Στάνκογλου σε σκηνοθεσία Αλίκης Δανέζη – Knutsen στην πρώτη τους συνεργασία με την Εταιρεία θεάτρου Συν-Επί (+,Χ).



Μπορεί ο Ρεμπώ να εγκατέλειψε τη συγγραφή σε ηλικία 20 ετών, αλλά κατάφερε να θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους του συμβολισμού και να επιδράσει τόσο πολύ στη μοντέρνα ποίηση που συνέχισε να ασκεί επιρροή με τη φιλοσοφία της ζωής του και τις απόψεις του για την ελευθερία πολλά χρόνια μετά σε καλλιτέχνες όπως τους Jim Morrison, Patti Smith, Jack Kerouac, John Lennon και τη Beat Generation εν γένει.



Ο Μίκαελ Αζάρ μας παραδίδει ένα έργο που πλημμυρίζει από τη δύναμη του πνεύματος του Ρεμπώ, έναν άνθρωπο που θέλησε να ζήσει απαλλαγμένος από τον φόβο, αλλά και τις δεσμεύσεις των άλλων, έναν άνθρωπο που ήθελε να είναι ελεύθερος και αντιλαμβανόταν πως για να βελτιωθεί ο κόσμος, υπηρεσίες ντετέκτιβ προσωπικές υποθέσεις όφειλε πρώτα ο καθένας να αλλάξει τον ίδιο του τον εαυτό. Το έργο, που δεν είναι αυτοβιογραφικό αλλά διαπνέεται από την αγάπη και το θαυμασμό ενός θεατρικού συγγραφέα για το φαινόμενο που υπήρξε ο Ρεμπώ, διατρέχει όλη τη ζωή του Γάλλου ποιητή από την παιδική του ηλικία ως τα τελευταία χρόνια της σύντομης ζωής του στη Χαράρ της Αιθιοπίας. Τα σκηνικά είναι του Νίκου Αναγνωστόπουλου και η μουσική του Carl Michael Von Hausswolff, τιμεσ ντετεκτιβ σπουδαίου Σουηδού συνθέτη της ηλεκτρονικής μουσικής.



Η ταυτότητα της παράστασης



Μετάφραση – σκηνοθεσία: Αλίκη Δανέζη – Knutsen

Σκηνικά : Νίκος Αναγνωστόπουλος

Κοστούμια: Σωτήρης Γεωργίου



Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος



Κίνηση: Νίκος Δραγώνας



Μουσική: Carl Michael Von Hausswolff



Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Λάττα

Ερμηνεύει ο Γιάννης Στάνκογλου



Σύνοψη



Ένα αγόρι που γνωρίζει από πολύ νεαρή ηλικία τον πόνο και την απώλεια, αλλά δε θέλει να ζει φοβισμένο, ντετέκτιβ για παρακολούθηση συντρόφου όπως όλοι οι υπόλοιποι, θέλει το ίδιο να ορίζει τη μοίρα του.



Από τότε και για πάντα, λατρεύει το συναίσθημα ότι η ζωή ξεκινάει από την αρχή και ότι όλα είναι καινούρια. Στη διαδρομή του θα βρει και άλλους ανθρώπους που αναζητούν την αλήθεια και αποζητούν την ελευθερία. Θέλει να γίνει ένας όραματατιστής που αγγίζει το άγνωστο. Δε θέλει να αποφεύγει να σκέφτεται τη ζωή που θα ήθελε πραγματικά να ζήσει. Και θέλει να μιλάει ελεύθερα, δε θέλει να συμμορφώνεται στους κανόνες των άλλων. Εκείνοι πίστευαν ότι μπορούσες να αλλάξεις τον κόσμο χωρίς πρώτα να αλλάξεις τους ανθρώπους του, ενώ εκείνος πίστευε ότι η αλλαγή έπρεπε να αρχίζει από τον εαυτό σου. Κι έτσι αποφάσισε να φύγει από την ευρώπη, σε χώρες μακρινές. Και το ταξίδι του συνεχίζεται σε χώρες μακρινές, στην άλλη άκρη του κόσμου.



ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ

Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, γραφεια ντετεκτιβ μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5

και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.



«Επί 32 χρόνια βουλευτής, γραφεια ντετεκτιβ μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, τιμεσ ντετεκτιβ εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, ντετεκτιβ για απιστια το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, αμοιβη ντετεκτιβ ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, ντετεκτιβ παρακολουθηση τιμεσ για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:



Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.



Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε:  «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ? κόμμακόμματα που υπάρχουν στην κοινωνία και να τα συζητήσουν, από τη στιγμή που δεχόμαστε ένα ενιαίο πλαίσιο που είναι η αρχή της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και της ύπαρξης της μεικτής οικονομίας μέσα στο πλαίσιο της αγοράς»και πρόσθεσε:



«Από τη στιγμή που δέχεσαι αυτές τις αρχές, ανήκεις στην ίδια ευρύτερη παράταξη. Και κατά τη γνώμη μου, στις ευρω εκλογές, ντετεκτιβ εθνικές εκλογέςεκλογές για να δώσουν βουλευτές, θα πρέπει αυτές οι δυνάμεις να κατέβουν μαζί. Δεν έχω αντίρρηση αν βάζετε σε αυτή τη σκέψη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Σας λέω ότι οι δυνάμεις που πιστεύουν στο ελληνικό Σύνταγμα και την ευρώπη και δεν λένε μια μέσα, μια έξω, μια από εδώ και μια από εκεί και που πιστεύουν στη μικτή οικονομία και έχουν εγκαταλείψει τις κομμουνιστικές φαντασιώσεις περί Κράτους και μικτής οικονομίας, μπορούν να υπάρξουν μαζί».



Ο κ. Πάγκαλος εξέφρασε επίσης την ? κόμμακόμματα, αλλά στις ευρω εκλογές θα αναζητήσει μία συνολική λύση, με ευρωπαϊκή προοπτική, η οποία εκτίμησε ότι θα μπορούσε να είναι αυτή που περιέγραψε ο ίδιος.



Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Είμαστε σε μια περίοδο έντασης κοινωνικής, στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου. Και όταν λέω αυτό, δεν εννοώ γουναράδικα και φυσεκλίκια. Εννοώ εμφύλιο πόλεμο με παρέμβαση της πολιτικής στην οικονομία με τρόπο τέτοιο που καταστρέφει την οικονομία και δεν αφήνει τη χώρα τουρισμότουρισμός! Αυτοί οι άνθρωποι που καίνε την Αθήνα και γράφουν στους τοίχους που καθάρισε ο δήμαρχος της πόλης… Γράφουν «Καμίνη, τοίχος δεν θα μείνει». Λένε ότι θα καταστρέφουν, διότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτός είναι λοιπόν ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας μας».



Ο πρώην υπουργός άφησε και πάλι αιχμές κατά του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου, ενώ σχολίασε ότι: «Η Φώφη προηγείται στις δημοσκοπήσεις επειδή είναι η κόρη του Γιώργου Γεννηματά».














ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Η Scarlett λάμπει και στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Τορόντο

Στη δεύτερη αυτή εμφάνιση η Johansson έκλεψε την παράσταση καθώς έλαμπε μέσα στο ασύμμετρο φόρεμά της, Vivienne Westwood, το οποίο είχε συνδυάσει με Roger Vivier παπούτσια και υπέροχα κοσμήματα Tiffany&Co.

Ιδιαίτερα ντροπαλή εμφανίστηκε αυτές τις μέρες η ηθοποιός Scarlett Johansson στο Τορόντο του Καναδά, στο 2013 Toronto Film Festival, καθώς οι φωτογράφοι προσπαθούσαν να εστιάσουν στο δαχτυλίδι και εκείνη αντιδρούσε κρύβοντας το χέρι της.



Η 29χρονη σταρ, η οποία πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε τον αρραβώνα της με τον Γάλλο φίλο της, τον 31χρονο Romain Dauriac, έχει εμφανιστεί δυο φορές μέχρι τώρα στο Τορόντο. Την πρώτη επισκέφτηκε για συνέντευξη το Variety Studio, φορώντας ένα φόρεμα Sachin+Babi, που παρέπεμπε στη δεκαετία του ‘40, και μαύρα, όχι ιδιαίτερα κομψά, παπούτσια, και τη δεύτερη στην πρεμιέρα της ταινίας της «Under the Skin», που, όπως ξέρουμε, δεν έτυχε και της καλύτερης αποδοχής στη Βενετία.



Στη δεύτερη αυτή εμφάνιση έκλεψε την παράσταση καθώς έλαμπε μέσα στο ασύμμετρο φόρεμά της, Vivienne Westwood, το οποίο είχε συνδυάσει με Roger Vivier παπούτσια και υπέροχα κοσμήματα Tiffany&Co. 



Και μπορεί η Scarlett να λάμπει λόγω της προσωπικής της ζωής, τα μίντια όμως την κατηγορούν ότι η ανακοίνωση του αρραβώνα της χρονικά μόνο τυχαία δεν είναι καθώς συνέπεσε με τις πρεμιέρες της ταινίας της σε Βενετία και Τορόντο.













ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
source: http://www.newsbeast.gr/entertainment/arthro/615190/eimai-enas-allos-sto-apo-mihanis-theatro-/

ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.