{Θεσσαλονίκη} Θεσσαλονίκη {Θεσσαλονίκη} Digital Marketing «Όσοι ορέγονται τη διάλυση του Ηρακλή είναι ανιστόρητοι και ανίδεοι» > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

{Θεσσαλονίκη} Θεσσαλονίκη {Θεσσαλονίκη} Digital Marketing «Όσοι ορέγον…

페이지 정보

profile_image
작성자 Darla
댓글 0건 조회 8회 작성일 25-06-17 12:41

본문

Digital Marketing Πριν λίγες ημέρες το Υπουργείο Οι 2 μεγαλύτεροι μύθοι για το SEOκονομικών έστειλε αίτηση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ζητώντας τη διάλυση του «ΓΣ Ηρακλής» και με αφορμή αυτό η ΠΑΕ εξέδωσε......
FE3DD3324DDBCB795F55373470F6C88A.jpg
«Όσοι ορέγονται τη διάλυση του Ηρακλή είναι ανιστόρητοι και ανίδεοι» Digital Marketing Η ανακοίνωση του «γηραιού» για το ενδεχόμενο διάλυσης του συλλόγου




Πριν λίγες ημέρες το υπουργείο Οικονομικών έσ ΤΕΙλε αίτηση στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ζητώντας τη διάλυση του «ΓΣ Ηρακλής» και με αφορμή αυτό η ΠΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση. «Σήμ ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης είναι το λιγότερο ανιστόρητοι και ανίδεοι», αναφέρεται σε αυτήν.



Σε περίπτωση διάλυσης του Ηρακλή η ακίνητη περιουσία που του ανήκει περνάει στη ΓΓΑ.



Αναλυτικά η ανακοίνωση



Η ΠΑΕ Ηρακλής 1908 με όλες τις δυνάμεις και με κάθε τρόπο στέκεται δίπλα στον ΓΣ Ηρακλής, τον θεματοφύλακα του Ηρακλή στον αγώνα που δίνει για να διατηρήσει την περιουσία της ομάδας από την προσπάθεια αρπαγής η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.



Ο Ηρακλής βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού και όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι, στρατευμένοι στον κοινό αγώνα, στην κοινή προσπάθεια για να σώσει ο σύλλογος την περιουσία του. Ο Ηρακλής στα 105 χρόνια ιστορίας του έχει προσφέρει πολιτιστικό, αθλ ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης και όχι μόνο. Σήμ ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης είναι το λιγότερο ανιστόρητοι και ανίδεοι. Αν πάλι γνωρίζουν τι θα πει Ηρακλής τότε είναι ακόμα χειρότεροι μιας και πρόκειται για εντεταλμένους υπηρέτες ξένων συμφερόντων και ανάλογα θα πρέπει όλοι μαζί να τους αντιμετωπίσουμε.



Ενωμένοι για τον ΗΡΑΚΛΗ.



Πηγή: Sport-fm.gr



Digital marketing Ζ του Βασίλη Βασιλικού και Θεατές του Μάριου Ποντίκα στις σκηνές του Εθνικού θεάτρου

Δύο παραστάσεις που
αγάπησε το ελληνικό κοινό γεμίζοντας
τις αίθουσες του Εθνικού θεάτρου, θα
παιχτούν για λίγες παραστάσεις αυτό το
φθινόπωρο.

Το Ζ, του Βασίλη Βασιλικού,
στην σκηνή «Νίκος Κούρκουλος», από τις
20 Σεπ Τεμβρίου  για 16 παραστάσεις.


 


Το θρυλικό μυθιστόρημα του 
Βασίλη Βασιλικού που αναφέρεται
στα γεγονότα γύρω από τη δολοφονία του
Γρηγόρη Λαμπράκη την άνοιξη του 1963,
επανέρχεται μετά την περυσινή του
επιτυχία στη σκηνή του Εθνικού θεάτρου!


Ο διεθνούς φήμης βραβευμένος 
συγγραφέας μας Βασίλης Βασιλικός 
καταγράφει, σε ένα μίγμα δημοσιογραφικής
ακρίβειας και λογοτεχνικής μυθ ιστορίας,
τα κρίσιμα γεγονότα, από την άφιξη του
Λαμπράκη στη Θεσσαλονίκη μέχρι τη
δικαστική έρευνα και τα πρώτα αποτελέσματά
της. Ένα εκρηκτικό υλικό σε μια παράσταση
που φωτίζει τον ψυχικό κόσμο των ηρώων
και την ιδεολογική στάση του ανθρώπου
που επιμένει να οραματίζεται έναν
ειρηνικό και δίκαιο κόσμο, χωρίς να
διστάζει μπροστά στον κίνδυνο και τις
απειλές.


 


Δραματουργική προσαρμογή
σκηνοθεσία: Έφη Θεοδώρου


Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη


Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη


Μουσική: Νίκος Πλάτανος


Κίνηση: Οι 2 μεγαλύτεροι μύθοι για το SEO Ερμής Μαλκότσης


Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης


Βοηθός σκηνοθέτη:
Ασπασία - Μαρία Αλεξίου


Παίζουν: Θανάσης Δήμου,
Μαρία Κεχαγιόγλου, Γιάννης Κότσιφας,
Χριστίνα Μαξούρη, Κίτυ Παϊταζόγλου,
Γιάννος Περλέγκας, Χάρης Φραγκούλης,
Νικόλας Χανακούλας, Νίκος Χατζόπουλος


 


Πρώτη παράσταση:
20/9/2013


Τελευταία παράσταση:
6/10/2013


 



 


Θεατές, του Μάριου
Ποντίκα


Επί της Κεντρικής Σκηνής


Από τις 21 Σεπ Τεμβρίου 
για 20 παραστάσεις


 


Η παράσταση που επαναλαμβάνεται 
για δεύτερη χρονιά μετά από μια
πολύ επιτυχημένη περυσινή σεζόν φωτίζει
το έργο του Μάριου Ποντίκα που, αν και
γραμμένο 40 περίπου χρόνια πριν, 
αποδεικνύεται εξαιρετικά επίκαιρο στη
σημερινή κοινωνία διατηρώντας, με την
καθαρή, οξεία ματιά του, μια συγκλονιστική
δυναμική!Σε ένα δωμάτιο ενός
άθλιου ξενοδοχείου, ένας «θεατής»
παρακολουθεί από μία τρύπα στον
τοίχο το δράμα ενός ανάπηρου
πρώην ταγμασφαλίτη και της  γυναίκας
του. Την τρομερή  μαρ τυρία του θα
μοιραστεί στη  συνέχεια με τη δική
του σύντροφο καθώς  το κοινό κρυφοκοιτάει
τώρα τη δική του ιστορία.


 


Η ταυτότητα 
της  παράστασης


σκηνοθεσία: Κατερίνα
Ευαγγελάτου


Σκηνικά – κοστούμια:
Ελένη Μανωλοπούλου


Μουσική: Εκτενής Οδηγός για το Digital Marketing: Βαθιά Κατανόηση και Προηγμένες Στρατηγικές Σταύρος 
Γασπαράτος


Φωτισμοί: Στρατηγικές Digital Marketing για το 2024 που Χρειάζεται Κάθε Επιχείρηση Σάκης 
Μπιρμπίλης


Βοηθός σκηνοθέτη:
Ελένη Βλάχου


Παίζουν: Στεφανία
Γουλιώτη, Νικόλας Παπαγιάννης,
Άλκηστις Πουλοπούλου, Νίκος Ψαρράς


 


Πρώτη παράσταση: 21
Σεπ Τεμβρίου 2013


Τελευταία παράσταση:
13 Οκτωβρίου 2013


 


Ειδική  προσφορά: σε
κάθε παράσταση και των δύο έργων, οι
δέκα πρώτοι θα μπορούν να προμηθευτούν
το εισιτήριο τους στην τιμή των 5€.


 


πληροφορίες
και αγορά εισιτηρίων στα ταμεία
του Εθνικού  θεάτρου (Αγίου Κωνσταντίνου
22 – 24 & πανεπιστημίου 48, Τετάρτη –
Κυριακή, 19:00 – 21:30), Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Ενισχύει το Μάρκετινγκ Βάσει Δεδομένων με πιστωτική κάρτα
στο 2107234567 και στο www.n-t.gr.


 


Τιμές εισιτηρίων:


15€, 12€  (Σύλλογοι),
10 (φοιτητικό), 5€ (άνεργοι, ΑΜΕΑ)


 


 


Ημέρες και  ώρες
παραστάσεων


Ζ του Βασίλη Βασιλικού


Τετάρτη, Η FIFA Ανοίγει την Πλατφόρμα Ψηφιακών Συλλεκτικών για Συλλόγους και Ομοσπονδίες Πέμπτη, Οι 2 μεγαλύτεροι μύθοι για το SEO Παρασκευή
21:00


Σάββατο 18:00 και 21:00


Κυριακή: 19:00


 


Θεατές, του Μάριου
Ποντίκα


Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή
21:00


Σάββατο 17:30 και 21:00


Κυριακή: 19:00



Η προπώληση  ξεκινάει
στις 18 Σεπ Τεμβρίου.



«Όχι» Μπουτάρη στην κινητικότητα των εργαζομένων στα δημοτικά ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης κάνει λόγο για ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά της τοπικής αυτοδιοίκησηςΤην αντίθεσή του στο ενδεχόμενο υπ αγωγής των εργαζομένων στα δημοτικά μέσα μαζικής ενημέρωσης στο καθεστώς κινητικότητας ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, Στρατηγικές για την Αύξηση της Απήχησης της Ιστοσελίδας σας με αφορμή σημερινό δημοσίευμα.



Ο δήμαρχος κάνει λόγο για «ωμή παρέμβαση» στα εσωτερικά της τοπικής αυτοδιοίκησης, Στρατηγικές Digital Marketing για το 2024 που Χ? ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης (TV100, FM100 και FM100,6), υπογράμμισε ότι η διοίκηση του δήμου μέσα σε 30 μήνες πέτυχε τη μείωση του κόστους λειτουργίας κατά 55% (από 8 εκατ. ευρώ το 2009 σε 3,5 εκατ. ευρώ φέτος) και του προσωπικού κατά 43% (καταργήθηκαν 49 θέσεις απασχόλησης με συμβάσεις αορίστου χρόνου και 17 θέσεις απασχόλησης ορισμένου χρόνου ή έργου).



Σήμερα τα δημοτικά ΜΜΕ διαθέτουν 120 εργαζόμενους, οι οποίοι σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη, μετά βίας καλύπτουν τις ανάγκες λειτουργίας τους.



Στο μεταξύ, στο ενδεχόμενο ένταξης των εργαζομένων στα δημοτικά ΜΜΕ στο καθεστώς κινητικότητας αντιδρούν και οι συνδικαλιστικές ενώσεις.



Η ΠΟΕΣΥ επισημαίνει σε ανακοίνωσή της ότι «οι εργαζόμενοι στην ενημέρωση δεν μπορούν να λογίζονται ως «απλοί αριθμοί», που πρέπει απλώς να μειωθούν, σύμφωνα με τις επιταγές τις τρόικας, Οι 2 μεγαλύτεροι μύθοι για το SEO παραγνωρίζοντας τον κοινωνικό τους ρόλο και τη συμβολή τους στη αντικειμενική ενημέρωση και τη Δημοκρατία».



Από την πλευρά της, η ΕΣΗΕΜ-Θ κάνει λόγο για συντονισμένο σχέδιο επίθεσης στο δικαίωμα των πολιτών σε ελεύθερη και ανεξάρτητη πληροφόρηση. «Για τη Θεσσαλονίκη και τη Μακεδονία-Θράκη, ενδεχόμενο «λουκέτο» των δημοτικών ΜΜΕ, έπειτα και από την βίαιη διακοπή λειτουργίας της ΕΡΤ, σημαίνει την πλήρη εξαφάνιση της δημόσιας ενημέρωσης, κατάσταση πρωτοφανής για ευρωπαϊκή χώρα», αναφέρει.




Digital Marketing
source: http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/612076/osoi-oregodai-ti-dialusi-tou-irakli-einai-anistoritoi-kai-anideoi/

Digital Marketing…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.