Μυτιλήνη Μυτιλήνη Μυτιλήνη Digital Marketing Άμυνα από ατσάλι η Καλλον…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην......

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital ΕλλάδαΕλλάδας: Ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Εργοτέλη, Digital Marketing ο Ολυμπιακός ΕλλάδαΕλλάδας ο Παναθηναϊκός θα βρει τον Εργοτέλη, ενώ ο Ολυμπιακός το? ΒόλοΒόλου- Παναχαϊκής στον πρώτο γύ ΕλλάδαΕλλάδας. Στην πρώτη φάση –σε νοκ άουτ αγώνες- υπάρχουν ομάδες της Football League, Digital Marketing όπου μπήκαν στην κληρωτίδα ανάλογα με τον όμιλο που ανήκουν στο πρωτάθλημα (Νότιος, Digital Marketing Βόρειος).
Οι σύλλογοι της Σούπερ Λίγκας θα κάνουν την εμφάνισή τους στην δεύτερη φάση του θεσμού, Digital Marketing σε διπλά παιχνίδια. Εκεί, λοιπόν ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τον νεοφώτιστο Εργοτέλη, ενώ το έτερο ζευγάρι που έγινε γνωστό είναι αυτό ανάμεσα σε Πλατανιά και Απόλλων Σμύρνης.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Digital marketing Σαβιόλα: Digital Marketing Μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ
Βεβαίως πρόσθεσε πως «αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη. Είναι κάτι που δεν θέλουμε να συμβεί, Digital Marketing γιατί έχουμε ξεκινήσει αρκετά καλά στο πρωτάθλημα, Digital Marketing μαζεύοντας όλους τους βαθμούς» και συνέχισε λέγοντας ότι «πρόκειται για έναν δύσκολο όμιλο, Digital Marketing αλλά θα παλέψουμε για την πρόκριση. Κάθε ομάδα θα διεκδικήσει τις πιθανότητές της και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Οσο για το δικό του ξεκίνημα και τα δύο γκολ σε τρία ματς δήλωσε: «Δεν περίμενα τόσο καλή αρχή, δεν περίμενα καν να τα πάω τόσο καλά. Θέλω από πλευράς μου ο Ολυμπιακός να έχει έναν παίκτη πάντα έτοιμο ώστε να προσφέρει αυτά που πρέπει, Digital Marketing αλλά και να βασιστεί πάνω του ανά πάσα στιγμή».
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital ΕλλάδαΕλλάδας: Ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Εργοτέλη, Digital Marketing ο Ολυμπιακός ΕλλάδαΕλλάδας ο Παναθηναϊκός θα βρει τον Εργοτέλη, ενώ ο Ολυμπιακός το? ΒόλοΒόλου- Παναχαϊκής στον πρώτο γύ ΕλλάδαΕλλάδας. Στην πρώτη φάση –σε νοκ άουτ αγώνες- υπάρχουν ομάδες της Football League, Digital Marketing όπου μπήκαν στην κληρωτίδα ανάλογα με τον όμιλο που ανήκουν στο πρωτάθλημα (Νότιος, Digital Marketing Βόρειος).
Οι σύλλογοι της Σούπερ Λίγκας θα κάνουν την εμφάνισή τους στην δεύτερη φάση του θεσμού, Digital Marketing σε διπλά παιχνίδια. Εκεί, λοιπόν ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τον νεοφώτιστο Εργοτέλη, ενώ το έτερο ζευγάρι που έγινε γνωστό είναι αυτό ανάμεσα σε Πλατανιά και Απόλλων Σμύρνης.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Digital marketing Σαβιόλα: Digital Marketing Μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ
«Καμπανάκι» από τον Αργεντινό για το παιχνίδι με την Ξάνθη: «Αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη»
Για τα παιχνίδια με Ξάνθη και Παρί Σεν Ζερμέν μίλησε ο Σαβιόλα στη Media Day του Ολυμπιακού. Εξήγησε ότι «είναι πολύ δύσκολο να καταφέρει ένας ποδοσφαιριστής, αλλά και γενικά η ομάδα να είναι συγκεντρωμένη στο ένα ματς, διότι το κίνητρο να προετοιμάζεται ένας παίκτης για ένα παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ είναι το μεγαλύτερο που υπάρχει, μετά σαφώς από τη συμμετοχή σε ένα Μουντιάλ».Βεβαίως πρόσθεσε πως «αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη. Είναι κάτι που δεν θέλουμε να συμβεί, Digital Marketing γιατί έχουμε ξεκινήσει αρκετά καλά στο πρωτάθλημα, Digital Marketing μαζεύοντας όλους τους βαθμούς» και συνέχισε λέγοντας ότι «πρόκειται για έναν δύσκολο όμιλο, Digital Marketing αλλά θα παλέψουμε για την πρόκριση. Κάθε ομάδα θα διεκδικήσει τις πιθανότητές της και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Οσο για το δικό του ξεκίνημα και τα δύο γκολ σε τρία ματς δήλωσε: «Δεν περίμενα τόσο καλή αρχή, δεν περίμενα καν να τα πάω τόσο καλά. Θέλω από πλευράς μου ο Ολυμπιακός να έχει έναν παίκτη πάντα έτοιμο ώστε να προσφέρει αυτά που πρέπει, Digital Marketing αλλά και να βασιστεί πάνω του ανά πάσα στιγμή».
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…
- 이전글Play m98 Online casino Online in Thailand 25.07.04
- 다음글Budget For Truck Rentals Should Not Necessarily A Problem 25.07.04
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.