κινητό 2015 κινητό ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Έως και 60% οι αυξήσεις στα διόδια
페이지 정보

본문

Έως και 60% οι αυξήσεις στα διόδια ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
Σύμφωνα με τον Μ. Χρυσοχοΐδη, οι αναθεωρημένες συμβάσεις των έργων, τα οποία έχουν παγώσει από το 2010, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης, έχουν ήδη εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο και αναμένεται να κυρωθούν από τη Βουλή έως τις 10 Δεκεμβρίου, το αργότερο.
Όταν κυρωθούν από τη Βουλή οι αναθεωρημένες συμβάσεις των έργων, θα αλλάξει και η τιμολογιακή πολιτική των διοδίων.
Με λίγα λόγια έρχονται αυξήσεις «φωτιά».
Ειδικότερα:
Στα διόδια Αφιδνών, για παράδειγμα, το αντίτιμο θα αυξηθεί για τα επιβατικά οχήματα κατά 60%, καθώς θα διαμορφωθεί στα 3,35 ευρώ από 2,10 ευρώ που είναι σήμερα.
Στο τμήμα Μεταμόρφωση- Μαλιακός, θα λειτουργήσουν και τρεις νέοι πλευρικοί σταθμοί σε Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο και στο Βαθύ, λίγο πριν τη Θήβα, από την πρώτη Ιουλίου του 2014 και από τις αρχές του 2015.
Στους συχνούς χρήστες που πραγματοποιούν διελεύσεις ηλεκτρονικά, στους σταθμούς Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας και Οινοφύτων θα παρέχονται εκπτώσεις έως και 50%, ανάλογα με τη συχνότητα των διελεύσεων.
Μεγάλες αυξήσεις, όμως, θα ισχύσουν και στους σταθμούς διοδίων των υπόλοιπων οδικών αξόνων, όταν αναθεωρηθούν οι συμβάσεις.
Στον Αυτο κινητόδρομο Αιγαίου, για παράδειγμα, το αντίτιμο στον σταθμό της Πελασγίας, από την 1η Ιανουαρίου του 2014 θα αυξηθεί κατά 26,3% για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν ηλεκτρονικά, καθώς θα πρέπει να καταβάλλουν 2,4 ευρώ από 1,9 ευρώ που είναι σήμερα.
Στον ίδιο αυτο κινητόδρομο, το ύψος των διοδίων στον σταθμό Μοσχοχωρίου θα αυξηθεί κατά περίπου 30%, καθώς θα διαμορφωθεί στα 4 ευρώ από 3,1 ευρώ που ισχύει σήμερα. Για τους οδηγούς που πληρώνουν ηλεκτρονικά, η τιμή θα παραμείνει αμετάβλητη. Εκπτώσεις, ωστόσο, έως και 80% θα προβλέπονται για τους συχνούς χρήστες μετωπικών σταθμών.
Στην Ολυμπία Οδό, θα αυξηθεί κατά 30% το αντίτιμο των διοδίων στον σταθμό της Ελευσίνας. Ωστόσο, τα διόδια θα μειωθούν στους μετωπικούς σταθμούς στο Ζευγολατιό, το Ρίο και τη Νέα Πέραμο, από 20% έως και 50%.
Οι αυξήσεις στο αντίτιμο των διοδίων προβλέπονται από τις συμβάσεις παραχώρησης και, σε αρκετές περιπτώσεις, είχαν καθυστερήσει να εφαρμοστούν λόγω της διακοπής των έργων.
Δημόσιο και παραχωρησιούχοι, πάντως, έχουν συμφωνήσει να χρεώνονται, στο μέλλον, οι οδηγοί ανάλογα με τις αποστάσεις που καλύπτουν.
Διαβάστε επίσης:
Απίστευτο: Δεν πλήρωνε διόδια και του ήρθε πρόστιμο... 150.000 ευρώευρώ!
ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ «Απόψεις του Στουρνάρα τα περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων», λέει ο πρόεδρος του ΔΣΑ
Ιδιαίτερη αιχμηρή η τοποθέτηση του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννη Αδαμόπουλου ο οποίος άσκησε κριτική στον υπουργό Οικονομικών και σε όσους υποστηρίζουν ότι το δικηγορικό επάγγελμα είναι κλειστό
Σε δύο διατάξεις περιορίζονται οι ενστάσεις των δικηγόρων αναφορικά με τον νέο Κώδικα που επεξεργάζεται η αρμόδια επιτ ροπή της Βουλής και θα ψηφιστεί την ερχόμενη εβδομάδα από το τρίτο θερινό τμήμα του κοινοβουλίου.Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις τοποθετήσεις εκπροσώπων των δικηγορικών συλλόγων της χώρας οι ενστάσεις εντοπίζονται στην διάταξη που καταργεί την ελάχιστη αμοιβή τους δικηγόρους του ιδιωτικού τομέα (σ.σ. ζητούν ελάχιστη αμοιβή αντίστοιχη με τους δικηγόρους του Δημόσιου τομέα) και σε εκείνη που καθορίζει τα ποσοστά εισφορών στα διπλότυπα γραμμάτια είσπραξης στα Δικαστήρια.
Πέραν αυτών, ιδιαίτερη αιχμηρή ήταν η τοποθέτηση του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννη Αδαμόπουλου ο οποίος άσκησε κριτική στον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα αλλά και σε όσους υποστηρίζουν ότι το δικηγορικό επάγγελμα είναι κλειστό.
Πιο αναλυτικά, ο κ. Αδαμόπουλος είπε ότι: «Ο κ. Στουρνάρας δεν ζητα την απελευθέρωση του επαγγέλματος λόγω τρόικας. Τα ίδια έλεγε και πριν 25 χρόνια. Υπάρχουν όλα αυτά στις εκθέσεις του ΙΟΒΕ. Δεν είναι λοιπόν απόψεις της τρόικας αλλά εσωτερικών συμφερόντων και απόψεων» και πρόσθεσε «πολλοί χρησιμοποιούν την καραμέλα για το άνοιγμα του επαγγέλματος. Όμως με όσα μέτρα έχουν ληφθεί το επάγγελμα κλείνει. Δεν ανοίγει».
Ο πρόεδρος μάλιστα κατέθεσε συγκεκριμένα στοιχεία για να υποστηρίζει την ομιλίας του σύμφωνα με τα οποία:
Το 2010 εισήλθαν στον ΔΣΑ 1.005 νέα μέλη και εξήλθαν 642. Το 2011, εισήλθαν 1.049 και έφυγαν 642 ενώ το 2012 μπήκαν 850 και εξήλθαν 721. Από τους 850 μάλιστα μόλις οι 255 έμειναν τελικά ενεργά μέλη του δικηγορικού κλάδου.
Εξίσου, αποκαλυπτικά είναι τα νούμερα για τις παραστάσεις των δικηγόρων καθώς και για τις συνάψεις συμβολαίων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του κ. Αδαμόπουλου: το 2011 δόθηκαν 1.056.000 παραστάσεις και το 2012 932.000. Το 2013 στην Αθήνα 7.747 δικηγόροι δεν είχαν καμία παράσταση ενώ πάνω από 50 παραστάσεις είχαν μόλις 50 δικηγόροι (1/20 του συνόλου). ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ Το ΚΚΕ για τις εξελίξεις σε ΕΑΒ, ΕΑΣ και ΛΑΡΚΟ
Οδηγούν σε συρρίκνωση, μαζικές απολύσεις και πετσόκομμα μισθών, αναφέρει ο Περισσός
Τις πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με το μέλλον των αμυντικών βιομηχανιών και της ΛΑΡΚΟ σχολιάζει με ανακοίνωσή του ο Περισσός.Το ΚΚΕ αναφέρει πως παρά τις διαφορές τους, τα σενάρια αυτά οδηγούν σε συρρίκνωση, μαζικές απολύσεις, πετσόκομμα μισθών και προώθηση των ιδιωτικοποιήσεων.
«Η αντίσταση σε οποιαδήποτε σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση και συρρίκνωση χρειάζεται να συμβάλλει στον αγώνα Πόσο διαρκεί μια έρευνα για απιστία; ένα ριζικά διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης που θα μπορεί να εξασφαλίσει το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, με αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων αυτών των βιομηχανιών για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών», τονίζει το ΚΚΕ.
ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
source: http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/376329/eos-kai-60-oi-ayxiseis-sta-diodia
ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ…
- 이전글Understanding Gold IRA Accounts: A Case Research 25.07.04
- 다음글레비트라 처방 비아그라 사는방법 25.07.04
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.