Ολυμπιακό Μυτιλήνη Μυτιλήνη Digital Marketing Άμυνα από ατσάλι η Καλλο…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην......

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Παραιτήθηκε ο Ολυμπιακός από τη χορηγία του ΟΠΑΠ
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΠΑΕ Ολυμπιακός πρόκειται να εκδώσει σχετική ανακοίνωση στην οποία θα αναφέρεται σε συγκεκριμένες ποινικώς κολάσιμες ενέργειες του κ. Δ. Μελισσανίδη, ενώ προτίθεται να προσφύγει και στη Δικαιοσύνη.
Ο πρόεδρος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ κ. Ευάγγελος Μαρινάκης φέρεται να δήλωσε σε συνεργάτες του ότι «ο Ολυμπιακός δεν θέλει τέτοια λεφτά». Digital marketing Σαβιόλα: Μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ
Βεβαίως πρόσθεσε πως «αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη. Είναι κάτι που δεν θέλουμε να συμβεί, γιατί έχουμε ξεκινήσει αρκετά καλά στο πρωτάθλημα, μαζεύοντας όλους τους βαθμούς» και συνέχισε λέγοντας ότι «πρόκειται για έναν δύσκολο όμιλο, αλλά θα παλέψουμε για την πρόκριση. Κάθε ομάδα θα διεκδικήσει τις πιθανότητές της και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Οσο για το δικό του ξεκίνημα και τα δύο γκολ σε τρία ματς δήλωσε: «Δεν περίμενα τόσο καλή αρχή, Digital Marketing δεν περίμενα καν να τα πάω τόσο καλά. Θέλω από πλευράς μου ο Ολυμπιακός να έχει έναν παίκτη πάντα έτοιμο ώστε να προσφέρει αυτά που πρέπει, Digital Marketing αλλά και να βασιστεί πάνω του ανά πάσα στιγμή».
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Παραιτήθηκε ο Ολυμπιακός από τη χορηγία του ΟΠΑΠ
Καταγγέλλει αθέμιτο ανταγωνισμό και ποινικώς κολάσιμες πράξεις
Παραιτήθηκε το βράδυ της Τρίτης από τη χορηγία του ΟΠΑΠ η ΠΑΕ Ολυμπιακός καταγγέλοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, Digital Marketing ότι η ταυτόχρονη παρουσία του κ. Δημήτρη Μελισσανίδη στον ΟΠΑΠ και στην ΑΕΚ, δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό για τις υπόλοιπες ομάδες.Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ΠΑΕ Ολυμπιακός πρόκειται να εκδώσει σχετική ανακοίνωση στην οποία θα αναφέρεται σε συγκεκριμένες ποινικώς κολάσιμες ενέργειες του κ. Δ. Μελισσανίδη, ενώ προτίθεται να προσφύγει και στη Δικαιοσύνη.
Ο πρόεδρος της ερυθρόλευκης ΠΑΕ κ. Ευάγγελος Μαρινάκης φέρεται να δήλωσε σε συνεργάτες του ότι «ο Ολυμπιακός δεν θέλει τέτοια λεφτά». Digital marketing Σαβιόλα: Μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ
«Καμπανάκι» από τον Αργεντινό για το παιχνίδι με την Ξάνθη: «Αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη»
Για τα παιχνίδια με Ξάνθη και Παρί Σεν Ζερμέν μίλησε ο Σαβιόλα στη Media Day του Ολυμπιακού. Εξήγησε ότι «είναι πολύ δύσκολο να καταφέρει ένας ποδοσφαιριστής, αλλά και γενικά η ομάδα να είναι συγκεντρωμένη στο ένα ματς, Digital Marketing διότι το κίνητρο να προετοιμάζεται ένας παίκτης για ένα παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ είναι το μεγαλύτερο που υπάρχει, μετά σαφώς από τη συμμετοχή σε ένα Μουντιάλ».Βεβαίως πρόσθεσε πως «αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη. Είναι κάτι που δεν θέλουμε να συμβεί, γιατί έχουμε ξεκινήσει αρκετά καλά στο πρωτάθλημα, μαζεύοντας όλους τους βαθμούς» και συνέχισε λέγοντας ότι «πρόκειται για έναν δύσκολο όμιλο, αλλά θα παλέψουμε για την πρόκριση. Κάθε ομάδα θα διεκδικήσει τις πιθανότητές της και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Οσο για το δικό του ξεκίνημα και τα δύο γκολ σε τρία ματς δήλωσε: «Δεν περίμενα τόσο καλή αρχή, Digital Marketing δεν περίμενα καν να τα πάω τόσο καλά. Θέλω από πλευράς μου ο Ολυμπιακός να έχει έναν παίκτη πάντα έτοιμο ώστε να προσφέρει αυτά που πρέπει, Digital Marketing αλλά και να βασιστεί πάνω του ανά πάσα στιγμή».
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…
- 이전글The Death Of Watch Free Poker Videos & TV Shows And How To Avoid It 25.07.05
- 다음글Play Exciting Slot Games completely free Online in Thailand 25.07.05
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.