Google πτώμα μυαλό Digital Marketing «Ο Πάπας δεν ήξερε ότι η ασθένεια μου δεν ήταν κολλητική όταν με αγκάλιασε!» > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Google πτώμα μυαλό Digital Marketing «Ο Πάπας δεν ήξερε ότι η ασθένεια…

페이지 정보

profile_image
작성자 Ahmad
댓글 0건 조회 3회 작성일 25-07-06 12:03

본문

Digital Marketing Ο Σχεδιασμός και Προγραμματισμός παραμορφωμένος Βινίτσιο Ρίβα θυμάται τη στιγμή που συνάντησε τον Ποντίφικα..."
C643B4F0EF6251B5607C374B5FDD79B4.jpg
«Ο Πάπας δεν ήξερε ότι η ασθένεια μου δεν ήταν κολλητική όταν με αγκάλιασε!» Digital Marketing

Ο παραμορφωμένος Βινίτσιο Ρίβα θυμάται τη στιγμή που συνάντησε τον Ποντίφικα

Η ζεστή αγκαλιά του Πάπα Φραγκίσκου θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο μυαλό του Βινίτσιο Ρίβα, ο οποίος πάσχει από μια ασθένεια που τον έχει παραμορφώσει.



Η νευροϊνωμάτωση, μια γενετική ασθένεια που προκαλεί εξογκώματα και οιδήματα στο σώμα, δεν πτόησε τον Πάπα, ο οποίος σε μια από τις ομιλίες του στην πλατεία του Αγίου Πέτρου κατέβηκε στο πλήθος για να συναντήσει τους πιστούς.



mo12.jpg



"Κατέβηκε από το ιερό για να δει τους αρρώστους και με αγκάλιασε χωρίς να πει κουβέντα", είπε ο Ρίβα. "Με την αγκαλιά του ένιωσα ότι βρισκόμουν στον Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO): Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO) Ανάλυση Ανταγωνισμού παράδεισο. Δεν το σκέφτηκε καθόλου αν θα με αγκαλιάσει ή όχι. Η ασθένειά μου δεν είναι κολλητική αλλά εκείνος δεν το ήξερε. Παρ' όλα αυτά με χάιδεψε στο MyCyberTeamGr πρόσωπο και με έκανε να νιώσω μόνο αγάπη", θυμάται.



mo13.jpg



Η φωτογραφία του 53χρονου Ιταλού με τον Πάπα έχει κάνει το γύρο του κόσμου.



Η νευροϊνωμάτωση χτύπησε τον Βινίτσιο Ρϊβα όταν ήταν μόλις 15 χρονών. Από τότε έχει κάνει αναρίθμητες εγχειρήσεις στην καρδιά, το λαιμό και τα μάτια του, ωστόσο, οι πληγές και τα εξογκώματα καλύπτουν ολόκληρο το πρόσωπό του. Η αδερφή του Μορένα πάσχει από την ίδια ασθένεια αλλά σε πιο ελαφριά μορφή. Τα δύο παιδιά κληρονόμησαν την ασθένεια από την μητέρα τους Ροζαλία, η οποία όμως δεν εμφάνισε τα συμπτώματα έως ότου έκανε παιδιά.







mo2.jpg



mo10.jpg



mo11.jpg





mo8.jpg





mo7.jpg





mo6.jpg





mo5.jpg





mo4.jpg





mo3.jpg





mo1.jpg





Digital marketing Digital marketing Τούρκος σκότωσε Βρετανίδα και τραυμάτισε μέλη της οικογένειάς της

Η άτυχη Catherine Bury που έμενε στη Βρετανία είχε πάει για διακοπές στη βίλα που διατηρούσε σε τουριστικό θέρετρο της Τουρκίας

Σε τραγωδία εξελίχθηκαν οι διακοπές μιας βρετανικής οικογένειας στην Τουρκία. Η 56χρονη Catherine Bury είχε πάει στη βίλα της στο τουριστικό θέρετρο Dalyan για να γιορτάσει τα 56α γενέθλιά της. Ο κηπουρός του σπιτιού όμως είχε άλλα σχέδια για την οικογένεια. Αφού πυροβόλησε τον 24χρονο γιο της Alex στο πόδι και την 87χρονη μητέρα της Cecille στην πλάτη η άτυχη Catherine Bury για να γλιτώσει από τα πυρά κρύφτηκε στο μπάνιο του σπιτιού. Ο μανιακός κηπουρός «γάζωσε» κυριολεκτικά την πόρτα με κυνηγετική καραμπίνα με αποτέλεσμα η γυναίκα να πέσει νεκρή.



Ο κηπουρός γνωστός με τα αρχικά V.A. συνελήφθη από την Αστυνομία και οδήγηθε στον εισαγγέλεα. Σύμφωνα με γείτονες ο κηπουρός και η Catherine Bury είχαν τσακωθεί την περασμένη Παρασκευή και ο άνδρας την είχε απειλήσει ότι θα σκοτώσει την ίδια και την οικογένειά της. Η γυναίκα που έδωσε βάση στις απειλές πήγε στην Αστυνομία και κατήγγειλε το γεγονός. Ο V.A. συνελήφθη, κρατήθηκε τη νύχτα αλλά οι αστυνομικοί την επόμενη ημέρα έκριναν ότι έπρεπε να τον αφήσουν ελεύθερο.



Τότε ο άνδρας πήρε το κυνηγετικό του όπλο και πήγε στην βίλα της οικογένειας με σκοπό να σκοτώσει. Σύμφωνα με γείτονες και συγγενείς η οικογένεια δεν προκαλούσε ποτέ, ήταν αγαπητή. Μάλιστα οι συγγενείς της Bury είχαν πάει νωρίτερα στη βίλα και την είχαν στολίσει με μπαλόνια.



πηγή: dailymail
Ένα ξενοδοχείο φτιαγμένο για το... Instagram!

Όταν τα social media επηρεάζουν ακόμα και τις ξενοδοχειακές μονάδες

Ένα νέο ξενοδοχείο εμπνευσμένο από φωτογραφίες που υπάρχουν στο Instasgram άνοιξε τις πόρτες του.

 

Το μοναδικό boutique ξενοδοχείο 1888 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας έχει σχεδιαστεί έχοντας τους χρήστες του Instagram στο μυαλό, δηλαδή κάθε γωνία, κάθε λεπτομέρεια και κάθε στοιχείο του ξενοδοχείου έχει γίνει έτσι ώστε να θέλει ο επισκέπτης να το φωτογραφήσει και να το ανεβάσει στη συνέχεια στο λογαριασμό του στο Instagram.



art1.jpg

 

Το ξενοδοχείο, που «σε κάθε επίπεδό του έχει και μία διαφορετική άποψη», ενθαρρύνει τους επισκέπτες να βγάζουν φωτογραφίες τα έπιπλα, τα δωμάτια και τους λοιπούς χώρους και να τις δημοσιεύουν στο Instagram.

 

Και όσοι βγάλουν τις καλύτερες φωτογραφίες έχουν και δώρο: μια δωρεάν διανυκτέρευση στο 1888!



art2.jpg

 

 

Ο χώρος είναι πολύ εντυπωσιακός. Μια γι γάντια ψηφιακή κορνίζα κρέμεται στο χώρο υποδοχής με μια περιστρεφόμενη ψηφιακή τοιχογραφία των φωτογραφιών του Instagram και ένα χώρο για να βγάζει ο επισκέπτης μία selfie φωτογραφία (φωτογραφία του εαυτού του δηλαδή), την ώρα που κάνει check in - οι καλύτερες εμφανίζονται στους τοίχους του ξενοδοχείου για να τις… θαυμάσουν και οι άλλοι!



art3.jpg

 

 

Το πενταόροφο ξενοδοχείο, που πήρε το όνομά του (1888) προς τιμήν του έτους που η Kodak έβγαλε την πρώτη της φωτογραφική μηχανή, είναι διακοσμημένο με φωτογραφίες των επισκεπτών του από το Instagram, που σημαίνει ότι όσοι βγάλουν μια καλή φωτογραφία αφήνουν για πάντα το δικό τους στίγμα στο χώρο!



art4.jpg

 

 

Τα δωμάτια ξεκινούν από 89 140 ευρώ το βράδυ, αν και για όσους έχουν πάνω από 10.000 followers στο Instagram η διανυκτέρευση είναι δωρεάν!

 

Υπάρχει δωρεάν Wi-Fi, ενώ κάθε δωμάτιο διαθέ ΤΕΙ και ένα iPad που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης.

 



art5.jpg

 

Οι επισκέπτες έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν μια επιπλέον δωρεάν διαμονή μέσω των μηνιαίων διαγωνισμών φωτογραφίας του ξενοδοχείου: έχεις την καλύτερη φωτογραφία; Μένεις άλλο ένα βράδυ δωρεάν!



art6.jpg

 

 

Ο Paul Fischman, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχείων 8Hotels, είπε στο Mashable ότι το ξενοδοχείο θέλει να εξυπηρετεί και να ικανοποιεί τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

 

Η πάλαια ποτέ αποθήκη μαλλιού έχε πλέον γίνει ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο αξίας 19.000.000 λιρών. Διαθέ ΤΕΙ 90 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένου ενός ρετιρέ στον τελευταίο όροφο με θέα στην πόλη.



art7.jpg

 



Ο Paul Fischmann είπε κλείνοντας: «Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ 1888 διαθέ ΤΕΙ μια τόσο σύγχρονη αισθητική που νομίζαμε ότι νομίζουμε ότι καλύπτουμε και με το παραπάνω κάθε ταξιδιώτη που θέλει να πάρει μαζί του τις… αναμνήσεις από τη διαμονή του, χρησιμοποιώντας το smartphone του, αλλά και να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του» .



art8.jpg

 



art9.jpg

 



art10.jpg

 


Digital Marketing
source: http://www.protothema.gr/world/article/329582/o-papas-den-ixere-oti-i-astheneia-mou-den-itan-kollitiki-otan-me-agaliase/

Digital Marketing…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.