Ολυμπιακό Μυτιλήνη Μυτιλήνη Digital Marketing Άμυνα από ατσάλι η Καλλο…
페이지 정보

본문
Digital Marketing Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην......

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Θα συνεχίσει να «πετάει» με Emirates ο Ολυμπιακός
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Emirates, Digital Marketing μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο και η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνουν την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για την αγωνιστική περίοδο 2013 - 2014.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Digital marketing Σαβιόλα: Μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ
Βεβαίως πρόσθεσε πως «αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη. Είναι κάτι που δεν θέλουμε να συμβεί, γιατί έχουμε ξεκινήσει αρκετά καλά στο πρωτάθλημα, μαζεύοντας όλους τους βαθμούς» και συνέχισε λέγοντας ότι «πρόκειται για έναν δύσκολο όμιλο, αλλά θα παλέψουμε για την πρόκριση. Κάθε ομάδα θα διεκδικήσει τις πιθανότητές της και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Οσο για το δικό του ξεκίνημα και τα δύο γκολ σε τρία ματς δήλωσε: «Δεν περίμενα τόσο καλή αρχή, Digital Marketing δεν περίμενα καν να τα πάω τόσο καλά. Θέλω από πλευράς μου ο Ολυμπιακός να έχει έναν παίκτη πάντα έτοιμο ώστε να προσφέρει αυτά που πρέπει, Digital Marketing αλλά και να βασιστεί πάνω του ανά πάσα στιγμή».
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…

Άμυνα από ατσάλι η Καλλονή Digital Marketing Αποδεικνύει μέχρι στιγμής πως δίκαια βρίσκεται στα σαλόνια της Σούπερ Λίγκα
Δύο νίκες και μία ήττα (από τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος) είναι ο απολογισμός της Καλλονής μετά από τρεις αγωνιστικές στην Σούπερ Λίγκα. Η Καλλονή δείχνει σε κάθε παιχνίδι πως είναι ζόρικη αντίπαλος και χάρη στην άμυνα της έχει καταφέρει να «κλέψει» τις εντυπώσεις.
Μπορεί ακόμα έδρα να μην έχει αλλά οι νεοφώτιστοι έχουν καταφέρει να έχουν την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος (μαζί με τον Ολυμπιακό) έχοντας δεχτεί μόλις ένα γκολ. Αυτή την πορεία θέλουν να συνεχίσουν ο Γιάννης Μαντζουράκης και οι ποδοσφαιριστές του. Επόμενος στόχος είναι να κρατήσουν το μηδέν κόντρα στον Απόλλωνα με τον Γιάννη Σιδεράκη να αναλαμβάνει ρόλο Κέρβερου κάτω από τα δοκάρια της ομάδας από την Μυτιλήνη.
Πηγή: sport-fm.gr
Digital marketing Digital marketing Θα συνεχίσει να «πετάει» με Emirates ο Ολυμπιακός
Την επέκταση της χορηγικής του συνεργασίας με την αεροπορική εταιρία και για τη φετινή σεζόν ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός
Την επέκταση της χορηγίας της «Emirates» για μια ακόμη ποδοσφαιρική σεζόν ανακοίνωσε την Τρίτη η ΠΑΕ Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκοι» συνεχίζουν να συνεργάζονται για έξι συνεχόμενα έτη με την αεροπορική εταιρία, που προβάλλεται μέσω του «Γ. Καραϊσκάκης».Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η Emirates, Digital Marketing μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο και η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνουν την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για την αγωνιστική περίοδο 2013 - 2014.
Διαβάστε περισσότερα στο sport-fm.gr
Digital marketing Σαβιόλα: Μεγάλο κίνητρο το Τσάμπιονς Λιγκ
«Καμπανάκι» από τον Αργεντινό για το παιχνίδι με την Ξάνθη: «Αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη»
Για τα παιχνίδια με Ξάνθη και Παρί Σεν Ζερμέν μίλησε ο Σαβιόλα στη Media Day του Ολυμπιακού. Εξήγησε ότι «είναι πολύ δύσκολο να καταφέρει ένας ποδοσφαιριστής, αλλά και γενικά η ομάδα να είναι συγκεντρωμένη στο ένα ματς, διότι το κίνητρο να προετοιμάζεται ένας παίκτης για ένα παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ είναι το μεγαλύτερο που υπάρχει, Digital Marketing μετά σαφώς από τη συμμετοχή σε ένα Μουντιάλ».Βεβαίως πρόσθεσε πως «αν έχουμε το μυαλό μας στην Παρί, τότε θα παίξουμε πολύ άσχημα απέναντι στην Ξάνθη. Είναι κάτι που δεν θέλουμε να συμβεί, γιατί έχουμε ξεκινήσει αρκετά καλά στο πρωτάθλημα, μαζεύοντας όλους τους βαθμούς» και συνέχισε λέγοντας ότι «πρόκειται για έναν δύσκολο όμιλο, αλλά θα παλέψουμε για την πρόκριση. Κάθε ομάδα θα διεκδικήσει τις πιθανότητές της και πιστεύω ότι θα γίνουν καλά παιχνίδια. Θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Οσο για το δικό του ξεκίνημα και τα δύο γκολ σε τρία ματς δήλωσε: «Δεν περίμενα τόσο καλή αρχή, Digital Marketing δεν περίμενα καν να τα πάω τόσο καλά. Θέλω από πλευράς μου ο Ολυμπιακός να έχει έναν παίκτη πάντα έτοιμο ώστε να προσφέρει αυτά που πρέπει, Digital Marketing αλλά και να βασιστεί πάνω του ανά πάσα στιγμή».
Digital Marketing
source: Digital Marketing http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/581368/amuna-apo-atsali-i-kalloni-/
Digital Marketing…
- 이전글Diyarbakır Esc Escort 25.07.08
- 다음글γυναίκα ντοκιμαντέρ παιδιά ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ Τι να περιμένουμε από τις Νύχτες Πρεμιέρας 25.07.08
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.