ΟΣΕ παραγωγή ΟΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπορεί να είναι αληθινό > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

ΟΣΕ παραγωγή ΟΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπο…

페이지 정보

profile_image
작성자 Brian
댓글 0건 조회 1회 작성일 25-07-12 13:20

본문

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;...
84DB9110D2B88EDBF2E0A4D2F05B0961.jpg
Γιατί το supercar των 5.000 αλόγων δεν μπορεί να είναι αληθινό ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πειστήρια και ντοκουμέντα που διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της Devel για το διαβόητο πλέον Sixteen...




Θα θυμάστε το θέμα που παρουσιάσαμε πρόσφατα με το supercar των 5.000 αλόγων, την τελική των 560 χλμ/ώρα και την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,8 δευτερόλεπτα;



Το Sixteen της Devel παρουσιάστηκε στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Ντουμπάι αυτή τη βδομάδα για να φέρει τα πάνω-κάτω στον κόσμο της σπορ αυτοκίνησης.



Όλες οι Lamborghini, οι Ferrari και οι Bugatti του πλανήτη υποκλίθηκαν ευλαβικά στην ανωτερότητα του supercar της φίρμας με έδρα το Ντουμπάι, βασιζόμενες φυσικά στους ισχυρισμούς της Devel, καθώς κάθε άλλο στοιχείο καλυπτόταν από μυστικοπάθεια.



Η εξτραβαγκάντζα των 5.000 αλόγων δεν θα μπορούσε φυσικά να μείνει χωρίς έλεγχο, με τους ειδικούς της αυτοκίνησης να το βάζουν στο στόχαστρο.



Κι αυτό γιατί στους τοίχους του χώρου παρουσίασης του Devel Sixteen αναγραφόταν με θεόρατα γράμματα ότι το αμάξι διαθέ ΤΕΙ ασύλληπτη ιππο δύναμη 5.000 αλόγων, πιάνει τελική 560 χλμ/ώρα και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 1,8 δευτερόλεπτα, παταρι ε9 τεχνικά χαρακτηριστικά ανήκουστα ακόμα και για τον συναρπαστικό κόσμο της σπορ αυτοκίνησης!



dvlsprcadbi1.jpg



Κανείς ωστόσο δεν φαίνεται διατεθειμένος να το αγοράσει, την ίδια στιγμή που όλες οι κορυφαίες ιστοσελίδες αυτοκινήτου και τα blogs των ειδικών της μηχανοκίνησης ισχυρίζονται ότι πρόκειται για φάρσα.



Και να γιατί...



Η ιστοσελίδα της Devel παραμένει μυστηριωδώς κενή περιεχομένου



dvlsprcadbi2.jpg



Κι ενώ αρχικά είχε θεωρηθεί προωθητικό τέχνασμα, ενφια web banking η εκκωφαντική σιωπή της επίσημης ιστοσελίδας της Devel, που πλέον έχει «πέσει», προκαλεί αμφιβολίες, αν μη τι άλλο. Στο site λοιπόν της φίρμας, που μοιάζει να έχει σχεδιαστεί από λυκειόπαιδα, τίποτα δεν δούλευε, εξωση ενοικιαστη λογω πωλησης με κενά link ή την αναφορά «Coming Soon» να περιβάλλει όλες τις κατηγορίες του. Το μόνο που έγραφε για το supercar ήταν ότι «το Devel Sixteen δημιουργήθηκε με το πάθος να γίνει το αμάξι θρύλος στην ιστορία των supercars», σχολιάζοντας επιπλέον ότι έχει «απαράμιλλη δύναμη και επιδόσεις». Για να μην αναφέρουμε καν ότι μια αναζήτηση στο Google για την Devel αποκαλύπ ΤΕΙ ότι πρόκειται για «Beach Resort»!



dvlsprcadbi3.jpg



Το «2020» του τοίχου



dvlsprcadbi4.jpg



Ο τοίχος είχε τη δική του ιστορία λοιπόν, καθώς η επιγραφή πάνω από το αμάξι υποδεικνύει ενδεχομένως ότι πρόκειται για έκθεμα αυτοκίνητου που θα παρουσιαστεί το 2020...



Δεν υπάρχει τεχνολογία στα ελαστικά παρ αγωγής για να υποβαστάξουν τα 560 χλμ/ώρα



dvlsprcadbi5.jpg



Μιλώντας για το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη φοβερή και τρομερή Bugatti Veyron, είναι τα ελαστικά ο βασικός λόγος που η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά και δεν πάει ακόμα γρηγορότερα. Κι αυτό γιατί το λάστιχο θα γινόταν κομμάτια! Τα ειδικού σχεδιασμού Michelin που φορά εξάλλου η Bugatti αντέχουν μόλις 15 λεπτά στα 400 χλμ/ώρα. Οποιοδήποτε ελαστικό που κυκλοφορεί σήμερα δεν θα άντεχε τη θερμοκρασία από την τριβή στα 560 χλμ/ώρα και θα καταστρεφόταν...



Και πού βάζεις τη βενζίνη δηλαδή;



dvlsprcadbi6.jpg



Χρησιμοποιώντας και πάλι τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Bugatti, στην τελική της ταχύτητα το ντεπόζιτο των 26,4 γαλονιών αδειάζει σε 10 λεπτά. Κι ενώ δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια περίπλοκη φόρμουλα για το πόσο θα άντεχε ένα ντεπόζιτο στα 560 χλμ/ώρα, με το σχήμα του Sixteen δεν υπάρχει τρόπος να στριμωχτεί αρκετή βενζίνη για να αντέξει έστω και λίγα λεπτά στη δυσθεώρητη τελική του...



Πώς ψύχεται αυτό το πράγμα;



dvlsprcadbi7.jpg



Και πάλι στην επικρά ΤΕΙα της Bugatti, η Veyron διαθέ ΤΕΙ συνολικά 10 «ψ υγεία»! Τρία ψ υγεία για τον κινητήρα, τρεις εναλλάκτες θερμότητας για τα intercoolers, ένα για το air condition, ένα για την ψύξη του λαδιού κ.λπ. Κι ενώ κανείς δεν έχει δει τι συμβαίνει κάτω από το εξωτερικό από ανθρακονήματα του Devel, που μοιάζει ωστόσο με χάρτινο (και θα καταλάβετε σε λίγο το γιατί!), λαμβάνοντας υπόψη τον χώρο του, είναι ιδιαίτερα δύσκολ? κινητήρακινητήρας 5.000 αλόγων. Το ξαναλέμε, 5.000 αλόγων, πέντε φορές σχεδόν περισσότερα από τους ίππους της Veyron!



Ένα Top Fuel dragster δεν έχει αγγίξει καν αυτές τις ταχύτητας σε αγώνες



dvlsprcadbi9.jpg



Ο πίνακας μας έρχεται κατευθείαν από την επίσημη ιστοσελίδα της NHRA και όπως όλοι γνωρίζουμε, τα Top Fuel dragsters διαθέτουν 7.000 άλογα, κινούνται με V8 κινητήρες νιτρομεθανίου και είναι χαλαρά τα γρηγορότερα αγωνιστικά του πλανήτη. Οι κορυφαίες επιδόσεις των «δαιμόνων» αυτών αποκρυσταλλώθηκαν στα 542 χλμ/ώρα (337 μίλια/ώρα), λίγο λιγότερο δηλαδή από τα 560 χλμ/ώρα (340 μίλια/ώρα) που ισχυρίζεται ότι πιάνει το Sixteen! Πώς να το «φας» αυτό;



Το πλαστικό του πράγματος



dvlsprcadbi10.gif



Κι αν όλα αυτά δεν μας έχουν πείσει ακόμα, παρατηρήστε το λάθος που κάνει ο τύπος που γυαλίζει το «supercar» (και πιθανότατα έχει απολυθεί τώρα που μιλάμε!): την ώρα που το απαλλάσσει λοιπόν από τη σκόνη και τα δακτυλικά αποτυπώματα, αγγίζει το κεντρικό διακοσμητικό του καπό, το οποίο βγαίνει εντελώς από τη θέση του, πωσ εκτυπωνω το ενφια μοιάζοντας με πλαστικουριά πάνω σε χαρτονένιο υπόστρωμα. Και βέβαια προσπαθεί γρήγορα-γρήγορα να το επαναφέρει στη θέση του.



Συμπέρασμα: Δεν μπορεί να υπάρχει, προστιμο ενφια με την υπάρχουσα τουλάχιστον τεχνολογία, αμάξι που να έχει τέτοιες επιδόσεις! Δεν μπορούν οι γνωστότερες σπορ αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν μπορούν οι exclusive κατασκευαστές supercars, mytaxisnet ενφια δεν μπορεί η πλάση ολόκληρη. Το μόνο που μένει λοιπόν για την Devel να κάνει είναι ένα: να το αποδείξει!



ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Πάνος Καμμένος: πιστοποιητικ? κόμμακόμματα»

Άσκησε δριμεία επίθεση σε Σαμαρά και Βενιζέλο, ενώ ξεκαθάρισε ότι κόμμακόμματα



Απέκλεισε κόμμακόμματα ο Πάνος Καμμένος στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα στη ΔΕΘ. «Δεν υπάρχει καμιά πιθ κόμμακόμματα», δήλωσε ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, ενώ σε ερώτηση τι θα πράξει αν έχει να επιλέξει ανάμεσα στον κ. Σαμαρά και στον κ. Τσίπρα δεν απάντησε, λέγοντας «είναι σαν να μου λέτε να παντρευτώ με το στανιό την άλλη εβδομάδα έναν από τους δυο».



Ως προς τα σενάρια εκλογών, σημείωσε ότι είναι πολύ πιθανό σε ενδεχόμενες εκλογές να δημιουργηθεί κυβέρνηση μεγάλου συνασπισμού, ενφια e banking απορρ? κόμμακόμματα. «Οι ΑΝΕΛ δεν θα κάνουν σε καμία περίπτωση πίσω στις θέσεις τους. Ωστόσο πιθ? κόμμακόμματα και βουλευτές  για να βγει η χώρα από αυτή την κατάσταση. Εμείς είμαστε έτοιμοι και αύριο το πρωί για εκλογές».

 

Ο κ. Καμμένος εξέφρασε την εκτίμηση ότι οι σχηματισμοί της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν θα υπάρχουν μετά τις εκλογές και εμφανίστηκε βέβαιος ότι τα αποτελέσματα θα είναι τέτ? κόμμακόμματα και βουλευτές για τον σχηματισμό κυβέρνησης, βάζοντας ορισμένες «κόκκινες γραμμές», κυρίως στα εθνικά θέματα.



Κατηγόρησε τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελο Βενιζέλο ότι είπαν «ψέματα» στη ΔΕΘ και είπε ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας άλλαξε θέση και από την καταγγελία του Μνημονίου τώρα μιλάει για επαναδιαπραγμάτευση. Το κόμμα του επιδιώκει τις εκλογές – όπως είπε - για να αλλάξει το σκηνικό.



«Εμείς λέμε την αλήθεια στο λαό και επιβεβαιωνόμαστε. Κάθε μέρα οι δανειστές επιβάλουν συνεχώς νέα μέτρα με σκοπό να καταργήσουν το εθνικά κυρίαρχο κράτος που λέγεται Ελλάδα»

Άσκησε δριμεία κριτική στον Σαμαρά λέγοντας ότι η παρουσία του στην ΔΕΘ ήταν «one night stand» και προσέθεσε ότι: «ο Σαμαράς το 2011 μιλούσε κατά των μνημονίων και τώρα με τον Βενιζέλο είναι εκτελεστές αυτής της πολιτικής που κατηγορούσαν».



Ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων πρό ΤΕΙνε μηδενικό ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, φόρο 1% στις γονικές παροχές, μείωση της φορολογίας κάτω από το 8% για να ανταγωνιστούμε τις γειτονικές χώρες και καθορισμό της τιμής του πετρελαίου στο 1 ευρώ.



Ο κ. Καμμένος παρουσίασε το βασικό πλαίσιο των θέσεων του κόμματος, ενφια deutsch τις οικονομικές προτάσειςελληνική οικονομίαοικονομία.

«Χρειαζόμαστε ένα αξιόπιστο κράτος. Χάραξη μιας οικονομικής πολιτικής με γνώμονα την ανακούφιση του λαού και έμφαση στην εκπαίδευση. Πρέπει να σταματήσει επιτέλους η εκροή ελλήνων επιστημόνων στο εξωτερικό» σημείωσε ο κ. Καμμένος. Ταυτόχρονα, όπως υποστήριξε, «θέλουμε να ξεκινήσει ο λογιστικός έλεγχος του χρέους, να καταργηθεί το χρέος και να αρχίσει επιτέλους η διεκδίκηση του κατοχικού δανείου».


ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Θύμα κλοπής η Ανδριάνα Μπάμπαλη

Της έκλεψαν το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι της

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε αυτές τις μέρες την Ανδριάνα Μπάμπαλη που της έκλεψαν το αυτοκίνητό της έξω από το σπίτι της!

 

 Η τραγουδίστρια ενημέρωσε τους διαδικτυακούς φίλους της για το περιστατικό και ανέβασε μια φωτογραφία του αυτοκινήτου ζητώντας όποιος γνωρίζει κάτι να την ενημερώσει.

 

Συγκεκριμένα, έγραψε στο twitter της: παταρι ε9 «ΕΚΛΑΠΗ: Ασημί Suzuki Swift Sport, πληρωμη ενφια τραπεζα πειραιωσ IHZ5845 μπροστά από την πόρτα μου (Αγ. Παρασκευή) σήμερα το πρωί!», ενώ το πρωί της Δευτέρας ανέβασε ξανά μια φωτογραφία του αυτοκινήτου της, οργανώνοντας έτσι μια μικρή εκστρατεία στα social media, ώστε να το βρει, σε περίπτωση που κάποιος το έχει δει.

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/605864/giati-to-supercar-ton-5000-alogon-den-borei-na-einai-alithino/

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.