ερευνητές Λονδίνο BBC κατασκευέσ ιστοσελίδων - Υγεία - Οι φθηνότερες σ…
페이지 정보

본문
κατασκευέσ ιστοσελίδων Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός

- Υγεία - Οι φθηνότερες σαμπάνιες έχουν καλύτερη γεύση από τις πανάκριβες κατασκευέσ ιστοσελίδων Αν το υποψιαζόσασταν, έρχεται μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα να το επιβεβαιώσει: Οι φθηνότερες σαμπάνιες έχουν καλύτερη γεύση από τις πολύ ακριβές. Όπότε, καθώς έρχονται και οι γιορτές, μπορεί κανείς να διαλέξει, αν θέλει να ευχαριστήσει περισσότερο την παρέα του, μια φθηνότερη σαμπάνια ή να την εντυπωσιάσει με μια πανάκριβη.
Ερευνητές των πανεπιστημίων της Οξφόρδης και του Λονδίνου, με επικεφαλής τον καθηγητή πειραματικής ψυχολογίας Τσαρλς Σπενς του πρώτου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο εξειδικευμένο περιοδικό για θέματα γεύσης «Flavour Journal», σύμφωνα με το BBC, πραγματοποίησαν ένα «τυφλό» τεστ γευσιγνωσίας, ζητώντας από μια ομάδα 15 ατόμων, ειδικών και μη, να αξιολογήσουν έξι διαφορετικές σαμπάνιες και έναν αφρώδη οίνο, των οποίων οι τιμές κυμαίνονταν από 18 έως 400 λίρες (22 έως 480 ευρώ, περίπου).
Όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, το πάνελ των βαθμολογητών περιελάμβανε τέσσερις ειδικούς γευσιγνώστες που εργάζονταν στις βιομηχανίες παρ αγωγής σαμπάνιας, έξι «ενδιάμεσους» που εργάζονταν στην οινοποιία αλλά δεν ήσαν ειδικοί στις σαμπάνιες, καθώς και πέντε άσχετους που απλώς… έπιναν.
Οι ερευνητές είχαν καμουφλάρει τα μπουκάλια και επίσης είχαν βάλει τους γευσιγνώστες να φοράνε μαύρα γυαλιά για να μην βλέπουν καθαρά το χρώμα της σαμπάνιας. Το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι οι γευστικές προτιμήσεις για τις σαμπάνιες είναι άσχετες με το κόστος τους. Με άλλα λόγια, οι φθηνότερες σαμπάνιες έχουν μια χαρά γεύση ακόμα και για τα γούστα των ειδικών.
«Δεν βρήκαμε καμιά σχέση ανάμεσα στην τιμή και στο πόσο άρεσε μια σαμπάνια στους συμμετέχοντες. Τόσο οι ειδικοί όσο και οι "ενδιάμεσοι" προτιμούσαν τη σαμπάνια των 40 λιρών από τις πιο ακριβές των 100 και 400 ευρώ. Μόνο οι μη ειδικοί (οι απλοί πότες) ήσαν αυτοί που έδειξαν προτίμηση σε μια κάπως πιο ακριβή σαμπάνια των 75 λιρών», δήλωσε ο Σπενς.
Ο Βρετανός καθηγητής πρόσθεσε πως οι ακριβές σαμπάνιες δημιουργούν ένα είδος «πλασέμπο» στους καταναλωτές. «Αν ξέρεις πόσο πολύ κοστίζει κάτι, η ψυχολογία σου είναι τέτοια που κάνει τα πράγματα να έχουν καλύτερη γεύση», όπως είπε. Πάντως, για λόγους ισορροπίας (ή για «να χρυσώσει το χάπι»;), επισήμανε πως αυτό δεν σημαίνει ότι κατ ανάγκη όσοι αγοράζουν πανάκριβες σαμπάνιες, πετάνε τα λεφτά τους.
Ο ειδικός στα κρασιά Τζέιμς Χάτσινσον της Βασιλικής Εταιρίας Χημείας της Βρετανίας, δήλωσε ότι η υψηλή τιμή ενός ποτού εξαρτάται από πολλά άλλα πράγματα πέρα από τη γεύση του, όπως τη σπανιότητα, τη φήμη του παραγωγού, τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ του προϊόντος κ.ά.
Το δεύτερο συμπέρασμα του τεστ ήταν ότι ακόμα και οι ειδικοί δεν μπορούσαν να καταλάβουν μόνο από τη γεύση την αναλογία κόκκινων- λευκών σταφυλιών από τα οποία οινοποιήθηκε κάθε σαμπάνια και η οποία καθορίζει σε σημαντικό βαθμό τη διακριτή γεύση κάθε μιας.
κατασκευέσ ιστοσελίδων κατασκευέσ ιστοσελίδων Reuters: κατασκευή eshop Παράνομο το σχέδιο φόρου στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές
Η 14σέλιδη γνωμάτευση, που περιήλθε στην κατοχή του Reuters, θα καταστήσει δύσκολη την εφαρμογή του μέτρου σε 11 κράτη-μέλη από το 2014. Στόχος του είναι να καταβάλουν οι τράπεζες περίπου 35 δισ. ευρώ το χρόνο, ως αντάλλαγμα για την ενίσχυση που έλαβαν από τους φορολογούμενους κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης του 2007-2009.
Αντιθέτως, η έκθεση θα γίνει δεκτή με ικανοποίηση από το Λονδίνο, το μεγαλύτερο χρηματοοικονομικό κέντρο της ΕΕ, που αντιτίθεται στην επιβολή του φόρου. Η Βρετανία και αρκετά ακόμα κράτη-μέλη της ΕΕ αρνήθηκαν να το εφαρμόσουν, κάτι που θέ ΤΕΙ εν αμφιβόλω το δικαίωμα των 11 κρατών να το υλοποιήσουν χωρίς τη συναίνεση των υπολοίπων.
Ο φόρος σχεδιάζεται να επιβληθεί στις μετοχές, τα ομόλογα, τα παράγωγα, τις συμφωνίες επαναγοράς και το δανεισμό τίτλων.
Υπέρ της εφαρμογής του έχουν ταχθεί η Ελλάδα, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Αυστρία, η Πορτογαλία, κόστος ηλεκτρονικού καταστήματος το Βέλγιο, how much does it cost to create an eshop η Εσθονία, η Σλοβακία και η Σλοβενία.
Οι νομικές υπηρεσίες της ΕΕ αναφέρουν, ωστόσο, στη γνωμοδότησή τους με ημερομηνία 6 Σεπ Τεμβρίου ότι το σχέδιο «υπερβαίνει τη δικαιοδοσία των κρατών-μελών για φορολόγηση βάσει των κανόνων του διεθνούς εθιμικού δικαίου».
Σύμφωνα με το έγγραφο, custom eshop solutions το σχέδιο δεν συνάδει με την συνθήκη της ΕΕ, «καθώς παραβιάζει τις φορολογικές αρμοδιότητες των κρατών μελών που δεν συμμετέχουν». Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
κατασκευέσ ιστοσελίδων Πρωτοποριακή συσκευή μεταδίδει ήχους μέσω του ανθρώπινου σώματος!
Ο λόγος για τη συσκευή Ishin-Den-Shin (στα ιαπωνικά σημαίνει «όταν σκέφτεται το μυαλό, τα μεταδίδει η καρδιά»).
Η συσκευή χρησιμοποιεί ένα μικρόφωνο για να ηχογραφήσει ήχους και ακολούθως τους μετατρέπει σε αθόρυβα σήματα, τα οποία μεταφέρονται μέσω του σώματος του ατόμου που κρατάει το μικρόφωνο.
Στη συνέχεια, όταν το συγκεκριμένο άτομο ακουμπήσει το δάχτυλό του στον λωβό του αυτιού ενός άλλου ατόμου, σχηματίζεται ένα «οργανικό μεγάφωνο» και τα αθόρυβα σήματα μετατρέπονται σε ήχους.
Η νέα συσκευή δημιουργήθηκε στα εργαστήρια της Disney στο Πίτσμπεργκ των ΗΠΑ.
Αυτή την εβδομάδα, της απονεμήθηκε το τιμητικό βραβείο στην έκθεση Ars Electronica στο Λιντς της Αυστρίας.
Ο καθηγητής του πανεπιστημίου Σάλφορντ, Τρέβορ Κοξ δοκίμασε την εφεύρεση και σχολίασε: «Είναι μαγικό. Ακούς ήχους που έρχονται από το πουθενά».
Στην ιστοσελίδα της Disney στο διαδίκτυο, αναφέρεται, ότι «το ηλεκτροστατικό πεδίο που δημιουργείται από τη συσκευή προκαλεί μια σχεδόν ανεπαίσθητη δόνηση στο λωβό, με αποτέλεσμα το δάχτυλο και το αυτί να λειτουργούν ως φυσικά μεγάφωνα, που μετατρέπουν σε ήχο τα κωδικοποιημένα σήματα».
Όπως διευκρινίζεται, «τα σήματα μεταδίδονται από σώμα σε σώμα σε κάθε φυσική επαφή μεταξύ δύο ατόμων».
κατασκευέσ ιστοσελίδων
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=279683&catID=19
κατασκευέσ ιστοσελίδων…

- Υγεία - Οι φθηνότερες σαμπάνιες έχουν καλύτερη γεύση από τις πανάκριβες κατασκευέσ ιστοσελίδων Αν το υποψιαζόσασταν, έρχεται μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα να το επιβεβαιώσει: Οι φθηνότερες σαμπάνιες έχουν καλύτερη γεύση από τις πολύ ακριβές. Όπότε, καθώς έρχονται και οι γιορτές, μπορεί κανείς να διαλέξει, αν θέλει να ευχαριστήσει περισσότερο την παρέα του, μια φθηνότερη σαμπάνια ή να την εντυπωσιάσει με μια πανάκριβη.
Ερευνητές των πανεπιστημίων της Οξφόρδης και του Λονδίνου, με επικεφαλής τον καθηγητή πειραματικής ψυχολογίας Τσαρλς Σπενς του πρώτου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο εξειδικευμένο περιοδικό για θέματα γεύσης «Flavour Journal», σύμφωνα με το BBC, πραγματοποίησαν ένα «τυφλό» τεστ γευσιγνωσίας, ζητώντας από μια ομάδα 15 ατόμων, ειδικών και μη, να αξιολογήσουν έξι διαφορετικές σαμπάνιες και έναν αφρώδη οίνο, των οποίων οι τιμές κυμαίνονταν από 18 έως 400 λίρες (22 έως 480 ευρώ, περίπου).
Όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, το πάνελ των βαθμολογητών περιελάμβανε τέσσερις ειδικούς γευσιγνώστες που εργάζονταν στις βιομηχανίες παρ αγωγής σαμπάνιας, έξι «ενδιάμεσους» που εργάζονταν στην οινοποιία αλλά δεν ήσαν ειδικοί στις σαμπάνιες, καθώς και πέντε άσχετους που απλώς… έπιναν.
Οι ερευνητές είχαν καμουφλάρει τα μπουκάλια και επίσης είχαν βάλει τους γευσιγνώστες να φοράνε μαύρα γυαλιά για να μην βλέπουν καθαρά το χρώμα της σαμπάνιας. Το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι οι γευστικές προτιμήσεις για τις σαμπάνιες είναι άσχετες με το κόστος τους. Με άλλα λόγια, οι φθηνότερες σαμπάνιες έχουν μια χαρά γεύση ακόμα και για τα γούστα των ειδικών.
«Δεν βρήκαμε καμιά σχέση ανάμεσα στην τιμή και στο πόσο άρεσε μια σαμπάνια στους συμμετέχοντες. Τόσο οι ειδικοί όσο και οι "ενδιάμεσοι" προτιμούσαν τη σαμπάνια των 40 λιρών από τις πιο ακριβές των 100 και 400 ευρώ. Μόνο οι μη ειδικοί (οι απλοί πότες) ήσαν αυτοί που έδειξαν προτίμηση σε μια κάπως πιο ακριβή σαμπάνια των 75 λιρών», δήλωσε ο Σπενς.
Ο Βρετανός καθηγητής πρόσθεσε πως οι ακριβές σαμπάνιες δημιουργούν ένα είδος «πλασέμπο» στους καταναλωτές. «Αν ξέρεις πόσο πολύ κοστίζει κάτι, η ψυχολογία σου είναι τέτοια που κάνει τα πράγματα να έχουν καλύτερη γεύση», όπως είπε. Πάντως, για λόγους ισορροπίας (ή για «να χρυσώσει το χάπι»;), επισήμανε πως αυτό δεν σημαίνει ότι κατ ανάγκη όσοι αγοράζουν πανάκριβες σαμπάνιες, πετάνε τα λεφτά τους.
Ο ειδικός στα κρασιά Τζέιμς Χάτσινσον της Βασιλικής Εταιρίας Χημείας της Βρετανίας, δήλωσε ότι η υψηλή τιμή ενός ποτού εξαρτάται από πολλά άλλα πράγματα πέρα από τη γεύση του, όπως τη σπανιότητα, τη φήμη του παραγωγού, τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ του προϊόντος κ.ά.
Το δεύτερο συμπέρασμα του τεστ ήταν ότι ακόμα και οι ειδικοί δεν μπορούσαν να καταλάβουν μόνο από τη γεύση την αναλογία κόκκινων- λευκών σταφυλιών από τα οποία οινοποιήθηκε κάθε σαμπάνια και η οποία καθορίζει σε σημαντικό βαθμό τη διακριτή γεύση κάθε μιας.
κατασκευέσ ιστοσελίδων κατασκευέσ ιστοσελίδων Reuters: κατασκευή eshop Παράνομο το σχέδιο φόρου στις χρηματοπιστωτικές συναλλαγές
Σύμφωνα με πόρισμα της νομικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιήλθε στην κατοχή του Reuters
Παράνομο κρίνεται το σχέδιο 11 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να επιβάλουν φόρο επί των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών, σύμφωνα με γνωμοδότηση νομικών εκπροσώπων της Ε.Ε, σύμφωνα με τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters.Η 14σέλιδη γνωμάτευση, που περιήλθε στην κατοχή του Reuters, θα καταστήσει δύσκολη την εφαρμογή του μέτρου σε 11 κράτη-μέλη από το 2014. Στόχος του είναι να καταβάλουν οι τράπεζες περίπου 35 δισ. ευρώ το χρόνο, ως αντάλλαγμα για την ενίσχυση που έλαβαν από τους φορολογούμενους κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης του 2007-2009.
Αντιθέτως, η έκθεση θα γίνει δεκτή με ικανοποίηση από το Λονδίνο, το μεγαλύτερο χρηματοοικονομικό κέντρο της ΕΕ, που αντιτίθεται στην επιβολή του φόρου. Η Βρετανία και αρκετά ακόμα κράτη-μέλη της ΕΕ αρνήθηκαν να το εφαρμόσουν, κάτι που θέ ΤΕΙ εν αμφιβόλω το δικαίωμα των 11 κρατών να το υλοποιήσουν χωρίς τη συναίνεση των υπολοίπων.
Ο φόρος σχεδιάζεται να επιβληθεί στις μετοχές, τα ομόλογα, τα παράγωγα, τις συμφωνίες επαναγοράς και το δανεισμό τίτλων.
Υπέρ της εφαρμογής του έχουν ταχθεί η Ελλάδα, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Αυστρία, η Πορτογαλία, κόστος ηλεκτρονικού καταστήματος το Βέλγιο, how much does it cost to create an eshop η Εσθονία, η Σλοβακία και η Σλοβενία.
Οι νομικές υπηρεσίες της ΕΕ αναφέρουν, ωστόσο, στη γνωμοδότησή τους με ημερομηνία 6 Σεπ Τεμβρίου ότι το σχέδιο «υπερβαίνει τη δικαιοδοσία των κρατών-μελών για φορολόγηση βάσει των κανόνων του διεθνούς εθιμικού δικαίου».
Σύμφωνα με το έγγραφο, custom eshop solutions το σχέδιο δεν συνάδει με την συνθήκη της ΕΕ, «καθώς παραβιάζει τις φορολογικές αρμοδιότητες των κρατών μελών που δεν συμμετέχουν». Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
κατασκευέσ ιστοσελίδων Πρωτοποριακή συσκευή μεταδίδει ήχους μέσω του ανθρώπινου σώματος!
Η συσκευή Ishin-Den-Shin χρησιμοποιεί ένα μικρόφωνο για να ηχογραφήσει ήχους και ακολούθως τους μετατρέπει σε αθόρυβα σήματα, τα οποία μεταφέρονται μέσω του σώματος του ατόμου που κρατάει το μικρόφωνο
Η Disney ανέπτυξε μια πρωτοποριακή συσκευή, η οποία μεταδίδει ήχο μέσω του ανθρώπινου σώματος, σύμφωνα με το BBC.Ο λόγος για τη συσκευή Ishin-Den-Shin (στα ιαπωνικά σημαίνει «όταν σκέφτεται το μυαλό, τα μεταδίδει η καρδιά»).
Η συσκευή χρησιμοποιεί ένα μικρόφωνο για να ηχογραφήσει ήχους και ακολούθως τους μετατρέπει σε αθόρυβα σήματα, τα οποία μεταφέρονται μέσω του σώματος του ατόμου που κρατάει το μικρόφωνο.
Στη συνέχεια, όταν το συγκεκριμένο άτομο ακουμπήσει το δάχτυλό του στον λωβό του αυτιού ενός άλλου ατόμου, σχηματίζεται ένα «οργανικό μεγάφωνο» και τα αθόρυβα σήματα μετατρέπονται σε ήχους.
Η νέα συσκευή δημιουργήθηκε στα εργαστήρια της Disney στο Πίτσμπεργκ των ΗΠΑ.
Αυτή την εβδομάδα, της απονεμήθηκε το τιμητικό βραβείο στην έκθεση Ars Electronica στο Λιντς της Αυστρίας.
Ο καθηγητής του πανεπιστημίου Σάλφορντ, Τρέβορ Κοξ δοκίμασε την εφεύρεση και σχολίασε: «Είναι μαγικό. Ακούς ήχους που έρχονται από το πουθενά».
Στην ιστοσελίδα της Disney στο διαδίκτυο, αναφέρεται, ότι «το ηλεκτροστατικό πεδίο που δημιουργείται από τη συσκευή προκαλεί μια σχεδόν ανεπαίσθητη δόνηση στο λωβό, με αποτέλεσμα το δάχτυλο και το αυτί να λειτουργούν ως φυσικά μεγάφωνα, που μετατρέπουν σε ήχο τα κωδικοποιημένα σήματα».
Όπως διευκρινίζεται, «τα σήματα μεταδίδονται από σώμα σε σώμα σε κάθε φυσική επαφή μεταξύ δύο ατόμων».
κατασκευέσ ιστοσελίδων
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=279683&catID=19
κατασκευέσ ιστοσελίδων…
- 이전글Acai Is The Best For Weight Loss 25.07.22
- 다음글Как найти оптимальное онлайн-казино 25.07.22
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.