Νίκη Βόλου αποδείξεις αποδείξεις Ντετέκτιβ «Φαβορί με... αποδείξεις» > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Νίκη Βόλου αποδείξεις αποδείξεις Ντετέκτιβ «Φαβορί με... αποδείξεις»

페이지 정보

profile_image
작성자 Georgiana Carro…
댓글 0건 조회 309회 작성일 25-08-01 14:55

본문

Απιστία - https://www.voloslive.com/ntetektiv-apistia-kai-agonia-otan-i-amfivolia-katatroei-tin-psychi/. Ντετέκτιβ «Φαβορί με... αποδείξεις»
bc720404df99ccc30eec1c1bd757f56c_L.jpg
«Φαβορί με... αποδείξεις» Ντετέ ΒόλοΒόλου και το προσεχές παιχνίδι με τον Εθνικό Γαζώρου στο Βόλο.






Ο τεχνικός του Εθνικού Γαζώρου, Μά? ΒόλοΒόλου φαβορί στη μεταξύ τους αναμέτρηση, ωστόσο ο Κώστας Γιώτας σε συνέντευξη που παραχώρησε στο match program της Νίκης υποστήριξε ότι τα φαβορί φαίνονται στον αγωνιστικό χώρο. Παράλληλα, Απιστία ο αμυντικός των «κυανόλευκων» αναφέρθηκε στο φετινό πρωτάθλημα, παρακολούθηση κινητού τα στοιχεία που πρέπει να έχει μία ομάδα για να στεφθεί πρωταθλήτρια και για το στόχο της ανόδου στη Super League. Μεταξύ άλλων είπε:


Για το παιχνίδι με τον Εθνικό Γαζώρου:


«Είναι αρκετά δύσκολο παιχνίδι. Είναι μια σκληροτράχηλη ομάδα, Ντετέκτιβ ειδικά στην αμυντική της γραμμή. Θέλει πολύ προσοχή και υπομονή ώστε να μπορέσεις να τη διασπάσεις. Το γεγονός ότι είναι τέταρτη στο πρωτάθλημα αυτό κάτι σημαίνει. Εμείς από την πλευρά μας θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το παιχνίδι που ξέρουμε ώστε να πάρουμε τη νίκη. Θεωρώ πως τα στοιχεία που είδε ο τότε προπονητής μου σε μένα ήταν η δουλειά και το πάθος που έδειχνα στις προπονήσεις».


Για το γεγονός ? ΒόλοΒόλου:


«Το φαβορί είναι στα χαρτιά. Ο πραγματικός νικητής βγαίνει μέσα από το χορτάρι. Δεν θα διαφωνήσω ότι θεωρητικά είμαστε το φαβορί, παρακολούθηση κινητού ωστόσο, αυτό πρέπει να το αποδείξεις στα 90 λεπτά του αγώνα. Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο. Το καθένα έχει τη δυσκολία του. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εφησυχάσουμε».


Για το φετινό πρωτάθλημα και αν είναι δύο ταχυτήτων:


«Ναι ως ένα βαθμό το πιστεύω αυτό. Σίγουρα δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό όσο το περσινό. Υπάρχουν κάποιες οκάδες και στους δύο ομίλους που είναι χαμηλότερης δυναμικότητας από κάποιες άλλες. Στα μπαράζ ωστόσο όπου θα βρεθούν οι καλύτερες ομάδες, σίγουρα θα είναι πιο δύσκολο και ανταγωνιστικό».


Για τα στοιχεία που πρέπει να έχει μία ομάδα για να βγει πρωταθλήτρια:


«Νομίζω πως πολλά παίζουν ρόλο στο να βγει μία ομάδα πρωταθλήτρια. Πρώτο και σημαντικότερο είναι τα αποδυτήρια. Όταν είσαι οικογένεια και δεν υπάρχουν εγωισμοί αυτό βοηθά και στο αγωνιστικό κομμάτι. Από εκεί και πέρα, αν δουλεύεις πολύ τότε έχεις πολλές πιθανότητες να βγεις πρωταθλητής».


Για το στόχο της ανόδου στη Super League:


«Στόχος μας φέτος είναι η άνοδος και μόνο. Θα ήθελα πολύ του χρόνου να παραμείνω στη Νίκη και να αγωνισθώ έστω και σε ένα παιχνίδι στη Super League».


Ντετέκτιβ Ντετέκτιβ Πάτρα: Ντετέκτιβ Μαύρο χρήμα σε νεκροταφεία

Στον εισαγγελέα στέλνει ο ?KiaKiaristera.gr/">ΔΗΜΑΡάς υπόθεση υπεξαίρεσης στο α' δημοτικό κοιμητήριο

Σοβαρά στοιχεία κακοδιαχείρισης  και υπεξαίρεσης ανακύπτουν από την ΕΔΕ που διέταξε ο δήμαρχος της KiaKiaristera.gr/">ΔΗΜΑΡάς (φωτό) για την διαπίστωση ενδεχόμενων  πειθαρχικών ευθυνών, σε θέματα που άπτονται της λειτουργίας των δημοτικών νεκροταφείων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη και διενεργείται σε χρονικό βάθος 5 ετών.



Ηδη από τα πρώτα στοιχεία της ΕΔΕ που διενεργείται από την Γενική Διευθύντρια του Δήμου κ. Ελένη Αλεξοπούλου, εντοπίστηκε και παραπέμπεται από τον Δήμαρχο στον εισαγγελέα και στον Γενικό Ειπθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης υπόθεση που αφορά υπεξαίρεση χρημάτων από συγκεκριμένο υπάλληλο του Ά Κοιμητηρίου, ο οποίος ακολουθούσε δύο μεθόδους για να καταχράται χρήματα που εισέπραττε από τα τέλη του Κοιμητηρίου και δεν απέδιδε στο Ταμείο του Δήμου.



Κατά τη διάρκεια της ΕΔΕ, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει πλειάδα ακυρωμένων αποφάσεων είσπραξης, που εκδίδονταν στο Α’ Κοιμητήριο και αφορούσαν σε τέλη ενταφιασμού, ανακομιδών, καθαριότητας κ.λπ..



Με βάση τους αριθμούς των ακυρωμένων αποδείξεων που εκδόθηκαν στο Α’ Κοιμητήριο, έγινε αναζήτηση των αντιστοίχων που αρχειοθετούνταν στο έντυπο αρχείο και διαπιστώθηκε ότι αρμόδιος για την είσπραξη υπάλληλος, εξέδιδε και υπέγραφε αποδείξεις είσπραξης τελών, έδινε στους δημότες αντίγραφο της απόδειξης, κρατούσε αντίγραφο του τριπλοτύπου στο έντυπο αρχείο, ενημέρωνε τα χειρόγραφα τηρούμενα βιβλία – αρχεία για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων των οφειλετών και στην συνέχεια ακύρωνε τις αρχικώς εκδοθείσες αποδείξεις ή σε κάποιες περιπτώσεις επαναβεβαίωνε, μετά την ακύρωση, για τον ίδιο υπόχρεο, ποσό πολύ μικρότερο από αυτό που αρχικώς είχε βεβαιώσει.  



Με τον  τρόπο αυτό και λόγω έλλειψης ηλεκτρονικού αρχείου, συνδεδεμένου με την έκδοση των αποδείξεων, κατοχυρώνοντο κατ’ αρχήν οι δημότες σε ότι αφορά τις οφειλές τους, αφού η αναζήτηση των υποχρεώσεών τους γινόταν κυρίως μόνο από το έντυπο αρχείο, πλην όμως ο Δήμος δεν εισέπραττε τα καταβληθέντα ποσά, αφού οι πραγματοποιούμενες ακυρώσεις συνεπάγονταν την απόδοση μηδενικού ή πολύ μικρότερου ποσού στο Ταμείο του Δήμου.



Ενδεικτικά  αναφέρεται  ότι από τον δειγματοληπτικό έλεγχο προκύπτουν ακυρωμένες και μη επαναβεβαιωμένες αποδείξεις μόνο για τον μήνα Δεκέμβριο του 2012 της τάξεως των 2.200,00€.



Παράλληλα κατά τη διάρκεια της ΕΔΕ εντοπίστηκαν «παραποιημένες» αποδείξεις οι οποίες δεν έχουν εκδοθεί από το εγκατεστημένο στο Α΄ Κοιμητήριο μηχανογραφικό σύστημα.



Η διαπίστωση περί «φερομένων παραποιημένων αποδείξεων» οδήγησε σε δειγματοληπτική αναζήτηση και λοιπών στοιχείων προκειμένου να εξεταστεί το μέγεθος και η έκταση της παρέμβασης.



Από την δειγματοληπτική αναζήτηση των ενταφιασμών του έτους 2013 προέκυψαν κατ’ αρχήν δέκα τρείς «ύποπτες» περιπτώσεις.



Σε αυτές  παρατηρήθηκε ότι ο αριθμός της  απόδειξης είσπραξης που αναγράφεται ως μονοσήμαντο στοιχείο ανά ενταφιασμό στο οικείο βιβλίο, όταν εισάγεται ως στοιχείο στο εγκατεστημένο ηλεκτρονικό σύστημα, αντιστοιχίζεται σε περίπτωση με αιτιολογία άσχετη με ενταφιασμούς και με διαφορετικό υπόχρεο οφειλέτη.



Επειδή τα ανωτέρω συμπεράσματα αναδεικνύουν ένα σοβαρότατο διαχειριστικό ζήτημα αναζητήθηκαν στοιχεία από δημότες προκειμένου να υπάρχουν πρωτότυπες αποδείξεις για να γίνει αντιπαραβολή. Όλες φέρουν την υπογραφή του συγκεκριμένου υπαλλήλου του Κοιμητηρίου.



Σημειώνεται ότι ο ίδιος υπάλληλος δεν απέδωσε άμεσα στο Ταμείο ως όφειλε, αλλά καθυστερημένα ποσό 2.210,00€, αυτό που είχε εισπράξει το χρονικό διάστημα από 17/6/2013 έως και 6/7/2013 ενώ τυπικά είχε απομακρυνθεί από το Κοιμητήριο, από τις 8/7/2013.



Η απόδοση έγινε στις 20/8/2013, μετά δηλαδή από χρονικό διάστημα ενάμιση μήνα και ενώ είχε γίνει ήδη γνωστό ότι πραγματοποιείται Ε.Δ.Ε. για την διαχείριση των Κοιμητηρίων.

 

Επειδή τα πρώτα αυτά στοιχεία που προκύπτουν από την ΕΔΕ, αφορούν μία ιδιαίτερα σοβαρή διαχειριστική υπόθεση, που απαιτεί άμεση ενέργεια χωρίς να προαπαιτείται το πόρισμα της Ε.Δ.Ε, ο δήμαρχοςKiaKiaristera.gr/">ΔΗΜΑΡάς προέβη αμέσως στις παρακάτω ενέργειες:



-Ανέσ ΤΕΙλε τα υπαλληλικά καθήκοντα του συγκεκριμένου υπαλλήλου

- Ζήτησε την απολογία του υπαλλήλου ο οποίος αρνήθηκε την υπεξαίρεση και έκανε λόγο για συνδικαλιστική δίωξη

- Ζήτησε από το Πειθαρχικό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσει για τη θέση του σε δυνητική αργία, μέχρι το Πειθαρχικό να αποφανθεί επί της οριστικής αργίας

- Έσ ΤΕΙλε την αναφορά στον εισαγγελέα για αξιολόγηση των ποινικών αδικημάτων.

- Έσ ΤΕΙλε την αναφορά στον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή.



Παράλληλα, επειδή κατά τον έλεγχο που διενεργείται προέκυψε πλήρης έλλειψη κτηματολογίου - ταφολογίου στα Κοιμητήρια και εξ’ αυτού η δυνατότητα ταυτοποίησης στοιχείων, ενημέρωσης μερίδων, είσπραξης τελών κ.λπ., έδωσε εντολή ώστε να συγκροτηθούν συνεργεία, που μετά από συνεννόηση μεταξύ τους και εφόσον αναζητηθούν τα τοπογραφικά διαγράμματα που κατά καιρούς συντάσσονταν από τις Δ/νσεις Πολεοδομικού Σχεδιασμού & Εφαρμογών & την Δ/νση Έργων του Δήμου, ώστε να αποδώσουν το ταχύτερο δυνατό την τοπογραφική αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και να γίνει αντιστοίχιση των τάφων με τα στοιχεία των ιδιοκτητών και την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των τελών ανά υπόχρεο κ.λπ. δεδομένου ότι ο Δήμος διαθέ ΤΕΙ από χρόνια την σχετική εφαρμογή χωρίς όμως μέχρι σήμερα να την έχει ενεργοποιήσει.



Υπενθυμίζεται ότι οι σοβαρές ενδείξεις για αδιαφανείς διαδικασίες και κακή διαχείριση στα Δημοτικά Νεκροταφεία προέκυψαν μετά την  εφαρμογή του νέου Οργανισμού λειτουργίας του Δήμου Πατρέων, την αλλαγή των προϊσταμένων των δύο Δημοτικών Νεκροταφείων και την επιλογή του  Δημάρχου να τοποθετήσει νέους Προϊστάμενους, αλλά και τις επισκέψ?KiaKiaristera.gr/">ΔΗΜΑΡά.



πηγή: ΑΜΠΕ
Ντετέκτιβ "Φωτιά" για τους μικρομεσαίους το νέο ποινολόγιο


Αυστηρές ποινές για αποκρυβείσα φορολογητέα αξία μέχρι 5.000 ευρώ και χαμηλότερες ποινές για μεγάλους φοροφυγάδες, αλλά και βαριές "καμπάνες" για τη μη έκδοση αποδείξεων που φτάνουν ως και 2.500 ευρώ για κάθε απόδειξη που δεν κόβεται περιλαμβάνει το νέο ποινολόγιο της Εφορίας, που τίθεται σε ισχύ με σχετική εγκύκλιο της ΓΓ Οικονομικών.




Σημειώνεται πως οι νέοι κανόνες εφαρμόζονται από την 1η Ιανουαρίου του 2014 και θα αφορούν παραβάσεις που διαπράχτηκαν από τις 26 Ιουλίου και μετά.




Όσον αφορά τις αποδείξεις, το καθεστώς γίνεται πολύ αυστηρότερο με τα πρόστιμα να φτάνουν και τα 2.500 ευρώ για κάθε απόδειξη που δεν κόβεται, ενώ για πάνω από 15 αποδείξεις που δεν κόβονται από την ίδια επιχείρηση, το ύψος του προστίμου θα είναι χωρίς πλαφόν.



Το νέο ποινολόγιο, φέρνει μικρότερες ποινές για τις μεγάλες περιπτώσεις φοροδιαφυγής, άνω των 5.000 ευρώ, αφού τρόικα και κυβέρνηση θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό θα συλλέγονται περισσότερα έσοδα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της Καθημερινής, τονίζοντας ότι από τα υπέρογκα πρόστιμα, εισπραττόταν μόνο το 5%.



Με τους νέους κανόνες καθιερώνονται επίσης αυστηρά μέτρα για την είσπραξη προστίμων, όπως δεσμεύσεις περιουσιακών στοιχείων και πλειστηριασμοί με διαδικασίες - εξπρές. Βαριά πρόστιμα θα ισχύουν για όσους εμπλέκονται σε νομιμοποίηση εσόδων, καθώς θα ξεκινούν από 50.000 και θα φτάνουν τα 5 εκατομμύρια ευρώ.



Ειδικότερα, όσον αφορά στο νέο ποινολόγιο, προβλέπονται τα εξής πρόστιμα:



*Μη έκδοση ή ανακριβής έκδοση φορολογικού στοιχείου (αποδείξεις λιανικής, τιμολόγια, δελτία αποστολής, κ.λπ.), όταν η αξία που έχει αποκρυφτεί είναι έως 5.000 ευρώ:



Για το χρονικό διάστημα από 26 Ιουλίου 2013 έως και 31 Δεκεμβρίου 2013, επιβάλλονται τα εξής πρόστιμα:



- 800 ευρώ για κάθε μη εκδοθέν ή ανακριβώς εκδοθέν φορολογικό στοιχείο, εφόσον ο παραβάτης τηρεί απλογραφικά στοιχεία (πρώην βιβλία Β΄ κατηγορίας)



- 1.200 ευρώ για κάθε μη εκδοθέν ή ανακριβώς εκδοθέν φορολογικό στοιχείο, εφόσον ο παραβάτης τηρεί διπλογραφικά βιβλία (πρώην βιβλία Γ΄ κατηγορίας).



Το ανώτατο όριο του προστίμου δεν μπορεί να υπερβεί κατά την πρώτη έκδοση απόφασης επιβολής προστίμου το 15πλάσιο των προστίμων αυτών, για κάθε κατηγορία παραβάσεων και κατά τη δεύτερη έκδοση απόφασης επιβολής προστίμου το 30πλάσιο των προστίμων αυτών, για κάθε κατηγορία παράβασης.



Για το χρονικό διάστημα από 1η Ιανουαρίου 2014 και εφεξής, επιβάλλονται τα εξής πρόστιμα:



- 1.000 ευρώ για κάθε μη εκδοθέν ή ανακριβώς εκδοθέν φορολογικό στοιχείο, εφόσον ο παραβάτης τηρεί απλογραφικά στοιχεία (πρώην βιβλία Β΄ κατηγορίας)



- 2.500 ευρώ για κάθε μη εκδοθέν ή ανακριβώς εκδοθέν φορολογικό στοιχείο, εφόσον ο παραβάτης τηρεί διπλογραφικά βιβλία (πρώην βιβλία Γ΄ κατηγορίας).



*Μη έκδοση ή ανακριβής έκδοση φορολογικού στοιχείου (αποδείξεις λιανικής, τιμολόγια, δελτία αποστολής, κ.λπ.), όταν η αξία που έχει αποκρυφτεί είναι άνω των 5.000 ευρώ:



Από τις 26 Ιουλίου 2013 και εφεξής, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 40% της αξίας της συναλλαγής ή του μέρους αυτής που αποκρύφτηκε, με ελάχιστο ύψος προστίμου τα 2.500 ευρώ.



*Έκδοση πλαστών φορολογικών στοιχείων:



Για το χρονικό διάστημα από 26 Ιουλίου και εφεξής, το πρόστιμο ως προς την αξία ή όταν σφραγιστεί ή θεωρηθεί με μη νόμιμο τρόπο, ανέρχεται στο 100% της αξίας των στοιχείων. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόστιμο ανέρχεται στο 100% της αξίας για το διάστημα από 26 Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2013 και από την 1η Ιανουαρίου 2014 το πρόστιμο ανέρχεται σε 1.000 ευρώ για κάθε εκδοθέν στοιχείο, εφόσον ο παραβάτης τηρεί απλογραφικά στοιχεία και 2.500 ευρώ για κάθε εκδοθέν στοιχείο, εφόσον ο παραβάτης τηρεί απλογραφικά στοιχεία.



*Έκδοση εικονικών φορολογικών στοιχείων:



Από τις 26 Ιουλίου 2013 και εφεξής, το πρόστιμο ανέρχεται:



- Ως προς την αξία της συναλλαγής: στο 50% της αξίας των εικονικών στοιχείων ή της μερικώς εικονικής ή 25% της αξίας των εικονικών στοιχείων, όταν δεν είναι δυνατός ο προσδιορισμός της μερικώς εικονικής αξίας.



- Ως προς το πρόσωπο του εκδότη όταν ο λήπτης δεν τελούσε σε καλή πίστη: στο 50% της αξίας των εικονικών στοιχείων



- Ως προς το πρόσωπο του εκδότη όταν ο λήπτης τελούσε σε καλή πίστη: στο 100% της αξίας των εικονικών στοιχείων.



*Λήψη εικονικών φορολογικών στοιχείων ως προς την αξία: Από τις 26 Ιουλίου 2013 επιβάλλονται τα εξής πρόστιμα:



- Με αποτέλεσμα τη μείωση του φόρου εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους: 50% της αξίας των εικονικών στοιχείων ή της μερικώς εικονικής ή 25% της αξίας των εικονικών στοιχείων όταν δεν είναι δυνατός ο προσδιορισμός της μερικώς εικονικής αξίας.



- Σε κάθε άλλη περίπτωση που δεν έχει αποτέλεσμα τη μείωση του φόρου εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους: 15% της αξίας των εικονικών στοιχείων.



*Λήψη εικονικών φορολογικών στοιχείων ως προς το πρόσωπο, από 26 Ιουλίου και εφεξής:



- 25% της αξίας των εικονικών στοιχείων, όταν ο λήπτης δεν τελούσε σε καλή πίστη, με αποτέλεσμα τη μείωση του φόρου εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους.



-15% της αξίας των εικονικών στοιχείων σε κάθε άλλη περίπτωση, που δεν έχει αποτέλεσμα τη μείωση του φόρου εισοδήματος του οικείου φορολογικού έτους, όταν ο λήπτης τελούσε σε καλή πίστη.



*Στον ΦΠΑ, εφόσον μετά από έλεγχο αποδειχθεί ότι ο λήπτης εικονικού φορολογικού στοιχείου ή στοιχείου, το οποίο νόθευσε αυτός ή άλλοι για λογαριασμό του, διενήργησε έκπτωση φόρου εισροών ή έλαβε επιστροφή φόρου ή ως εκδότης δεν απέδωσε φόρο, με βάση πλαστά, εικονικά ή νοθευμένα φορολογικά στοιχεία, επιβάλλεται πρόστιμο ισόποσο με το 50% του φόρου που εξέπεσε ή που επιστράφηκε ή δεν απέδωσε, ανεξάρτητα με το εάν δεν προκύπ ΤΕΙ τελικά ποσό φόρου για καταβολή. Το πρόστιμο αυτό επιβάλλεται και στα πρόσωπα που έλαβαν επιστροφή φόρου με βάση πλαστά, εικονικά ή νοθευμένα φορολογικά στοιχεία που εξέδωσαν οι ίδιοι .



*Λοιπές περιπτώσεις εικονικών φορολογικών στοιχείων, από 26 Ιουλίου 2013 και εφεξής:



- 500 ευρώ ανά στοιχείο, με ανώτατο ύψος προστίμου τις 50.000 ευρώ ανά ελεγχόμενο, όταν η εικονικότητα του στοιχείου αφορά τον χαρακτηρισμό της αναγραφείσας συναλλαγής, η οποία αποδεικνύεται ότι αφορά άλλη υποκρυπτόμενη πραγματική συναλλαγή και κατά συνέπεια η έκδοση του εικονικού στοιχείου δεν επιφέρει καμία απώλεια εσόδων σχετικά με φόρους.



*Λοιπές αυτοτελείς παραβάσεις (έκδοση αθεώρητων φορολογικών στοιχείων, μη καταχώρηση φορολογικού στοιχείου στα βιβλία, κ.λπ.): Για το χρονικό διάστημα από 26 Ιουλίου 2013 έως 31 Δεκεμβρίου 2013, επιβάλλεται πρόστιμο:



- 600 ευρώ για κάθε παράβαση, εφόσον ο παραβάτης τηρεί απλογραφικά βιβλία



- 900 ευρώ για κάθε παράβαση, εφόσον ο παραβάτης τηρεί διπλογραφικά στοιχεία.



Από την 1η Ιανουαρίου 2014 και εφεξής, το πρόστιμο ανέρχεται σε:



- 1.000 ευρώ για κάθε παράβαση, εφόσον ο παραβάτης τηρεί απλογραφικά βιβλία



- 2.500 ευρώ για κάθε παράβαση, εφόσον ο παραβάτης τηρεί διπλογραφικά βιβλία.




Ντετέκτιβ
source: http://footballleaguenews.gr/teams/north/nikivolou/item/25421-φαβοΟΞ―-ΞΌΞµ-αποδείξεις.html

Ντετέκτιβ…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.