Βουλή Βουλή έσοδα Ενεργειακές κοινότητες Βόλος - Λάρισα με επιστροφή 8 ευρώ! > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

Βουλή Βουλή έσοδα Ενεργειακές κοινότητες Βόλος - Λάρισα με επιστροφή 8…

페이지 정보

profile_image
작성자 Ara
댓글 0건 조회 2회 작성일 25-08-10 22:18

본문

ΝΟΜΙΚΟΣ Ενεργειακές κοινότητες Τι κληρονομικα δικηγοροι βολος αλλάζει στις τιμές των διοδίων 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι ανακοινώσεις του υπουργείου για τις άμεσες (θεωρητικά Κινητά πράγματα από τέλη Δεκεμβρίου ή αρχές Ιανουαρίου) αλλαγές στην πολιτική διοδίων στους τρεις από τους"
13857737891959252233.jpg
Βόλος - Λάρισα με επιστροφή 8 ευρώ! Ενεργειακές κοινότητες
13857737891959252233.jpgΒόλος - Λάρισα με Κινητά πράγματα επιστροφή 8 ευρώ!"/>

Τι αλλάζει στις τιμές των διοδίων 


Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι ανακοινώσεις του υπουργείου για τις άμεσες (θεωρητικά από τέλη Δεκεμβρίου ή αρχές Ιανουαρίου) αλλαγές στην πολιτική διοδίων στους τρεις από τους τέσσερις άξονες.


Πιο συγκεκριμένα:


-Ολυμπία Οδός


Στο κομμάτι Ελευσίνας- Κορίνθου, οι σταθμοί Ελευσίνας και Ισθμού θα μετατραπούν σε αμφίπλευρους (δηλαδή θα χρεώνουν και στις δύο κατευθύνσεις). Αμφίπλευροι θα γίνουν και οι πλευρικοί σταθμοί Νέας Περάμου, Πάχης και Αγίων Θεοδώρων. Όλοι οι σταθμοί του τμήματος αυτού θα ξεκινήσουν να χρεώνουν 0,067 ευρώ/χλμ (με σημερινές τιμές), που είναι το ανώτατο συμβατικά όριο. Με άλλα λόγια, τα διόδια στην Ελευσίνα δικηγοροσ για εργασιακα θεματα βολος τα ΙΧ θα κοστίζουν 2,10 (+31,2%), στον Ισθμό 1,80 (+12,5%).


-Στο κομμάτι Κορίνθου- Πάτρας (σταθμοί διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου) οι τιμές των διοδίων θα μειωθούν σε 2,50 ευρώ για τα ΙΧ από 3,20 ευρώ σήμερα (-19,3%). Επιπλέον οι χρήστες του Olympia Pass (πομποδέκτης ηλεκτρονικής διέλευσης) θα έχουν μια πρόσθετη έκπτωση 10%.


-Νέα Οδός


Στο κομμάτι Μεταμόρφωσης - Σκάρφειας της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας, το ύψος των διοδίων θα αυξηθεί σημαντικά, εφαρμόζοντας την ανώτατη δυνατή συμβατική χρέωση (0,067 ευρώ/χλμ).


Έτσι η διέλευση ενός ΙΧ από τα διόδια Αφιδνών θα αυξηθεί από τα 2,10 ευρώ στα 3,35 ευρώ, στη Θήβα από 2,55 ευρώ στα 4,05 και στην Τραγάνα από 2,45 ευρώ στα 3,95 ευρώ. Η αύξηση αντιστοιχεί σε 59%, ωστόσο η Νέα Οδός ήταν η μόνη που χρέωνε 0,034 ευρώ/χλμ (σημερινές τιμές) και θα πάει κατευθείαν στο ανώτατο συμβατικό όριο.


Επίσης θα ξεκινήσει η λειτουργία πλευρικών διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, ενώ η δημιουργία πλευρικών διοδίων στους κόμβους Πύρνας ( Λυκόβρυση) και Καλυφτάκη εγκαταλείπεται οριστικά.


Τέλος, ο σταθμός Σχηματαρίου που δε λειτουργεί θα κατεδαφιστεί ενώ θα δημιουργηθεί νέος σταθμός μετωπικός στο Βαθύ, στο τμήμα Σχηματαρίου- Χαλκίδας, με προβλεπόμενη ημερομηνία έναρξης λειτουργίας το 2015.


Αξίζει να σημειωθεί ότι από την 1η Ιανουαρίου οι χρήστες του Fast Pass (πομποδέκτης για διέλευση από τα διόδια) θα έχουν κλιμακούμενη έκπτωση από 5% (1-10 διελεύσεις το μήνα) έως 50% (για περισσότερες από 51 διελεύσεις το μήνα).


-Αυτο κινητόδρομος Αιγαίου ΘεσσαλονίκηΘεσσαλονίκης από την 1η Ιανουαρίου οι τιμές των διοδίων στους σταθμούς Πελασγίας και Μοσχοχωρίου θα αυξηθούν περίπου 30% στο ανώτατο συμβατικό όριο (για τα ΙΧ από 2,70 ευρώ σε 3,50 ευρώ και από 3,10 ευρώ σε 4 ευρώ αντίστοιχα). Ωστόσο θα υπάρχει έκπτωση σε όλους τους μετωπικούς σταθμούς, αν χρησιμοποιείται το e-way (πομποδέκτης ηλεκτρονικής διέλευσης), από έναν αριθμό διελεύσεων και άνω.


Ενδεικτικό των «παζαριών» που εξελίσσονταν ανάμεσα στο Δημόσιο και τους παραχωρησιούχους είναι ότι η σύμβαση της Ολυμπίας Οδού δεν έχει ακόμα υπογραφεί από τους παραχωρησιούχους. Ερωτώμενος ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχ. Χρυσοχοϊδης απέδωσε την εξέλιξη αυτή σε τεχνικούς λόγους (ότι μέλη της κοινοπραξίας λείπουν στο εξωτερικό).


Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες το πρόβλημα βρίσκεται αλλού: οι εταιρίες που απαρτίζουν την Ολυμπία Οδό δεν δέχονται να απαλειφθεί όρος, με βάση τον οποίο η κοινοπραξία θα αποζημιώνονταν με 70 εκατ. ευρώ στην περίπτωση που το Δημόσιο αποφάσιζε να ακυρώσει την κατασκευή του τμήματος Πάτρας - Πύργου - Τσακώνας. Την απάλειψη του σχετικού όρου φέρεται να ζήτησε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκή Επιτ ροπής, καθώς το Δημόσιο τον είχε αποδεχθεί στις διαπραγματεύσεις.


Παρουσιάζοντας τις γενικές αρχές των αναθεωρημένων συμβάσεων, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχ. Χρυσοχοϊδης ανέδειξε την αναπτυξιακή διάσταση της επανεκκίνησης των έργων.


«Σήμερα, οι συμβάσεις για την επανεκκίνηση των έργων αποπεράτωσης των μεγάλων οδικών αξόνων κατατίθενται στη Βουλή. Στο τέλος του 2015, η χώρα θα έχει τους σύγχρονους αυτο κινητόδρομους που μας χρειάζονται και μας αξίζουν», ανέφερε. «Η επίδραση στο ΑΕΠ θα είναι 1,2% έως το 2015. Πάνω από 20.000 θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν στα εργοτάξια το επόμενο οκτάμηνο και στη συνέχεια περιμένουμε αλυσιδωτά πολύ θετικές συνέπειες στις τοπικές οικονομίες».


Προκειμένου να ξεκινήσουν και πάλι τα έργα, το Δημόσιο δέχθηκε μέσα από μια μακρά διαδικασία διαπραγμάτευσης την ευθύνη για το σταμάτημα των έργων, άρα και το κύριο οικονομικό βάρος. Οπως έχει αποκαλυφθεί με σειρά δημοσιευμάτων της τους τελευταίους μήνες, το Δημόσιο θα καταβάλλει τουλάχιστον 638 εκατ. ευρώ στους κατασκευαστές και παραχωρησιούχους των έργων (διαφορετικά νομικά πρόσωπα, αλλά ουσιαστικά οι ίδιες εταιρίες και στους δύο ρόλους σε κάθε έργο).


Θα καλύψει το 1,2 δισ. ευρώ του χρηματοδοτικού κενού των έργων θυσιάζοντας ευρωπαϊκούς πόρους. Και θα παράσχει σε βάθος 30ετίας τουλάχιστον 8,5 δισ. ευρώ από τα μελλοντικά του έσοδα από τα διόδια, για την εξασφάλιση των αναγκών των έργων, την αποπληρωμή των δανείων και την εξασφάλιση κέρδους στις κοινοπραξίες.


 


 

Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα






Ενεργειακές κοινότητες Εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ επιτέθηκαν στον Πρ.Παυλόπουλο

Μπουκάλια με νερό εκσφενδόνισαν διαδηλωτές εναντίον του πρώην υπουργού Εσωτερικών - Ο κ. Παυλόπουλος βρισκόταν στη συμβολή της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας με την οδό Μέρλιν

Στόχος των εργαζομένων στην μεταλλευτική βιομηχανία ΛΑΡΚΟ έγινε ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος.



Οι εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ διαδήλωναν έξω από τη Βουλή και όταν εντόπισαν τον κ. Παυλόπουλο επιτέθηκαν εναντίον του καθυβρίζοντας τον με σκαιούς χαρακτηρισμούς. Ορισμένοι μάλιστα εκσφενδόνισαν εναντίον του μπουκάλια με νερό.








prok1.jpg







prok2.jpg







prok3.jpg







prok4.jpg


Σοκ στην Κρήτη: Η μία αυτοκτονία μετά την άλλη

Ηράκλειο: 27χρονος κρεμάστηκε με τη ζώνη του - Χανιά: 61χρονος αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα

Νεκρός βρέθηκε ένας 27χρονος από τη Λιθουανία, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Αμμουδάρας, περίπου στις 00.30 μετά τα μεσάνυχτα.



Ο νέος άνδρας κρεμάστηκε μέσα στη ντουλάπα του με τη ζώνη του, ενώ είχε προηγηθεί καβγάς με την κοπέλα του.



Τις συνθήκες της αυτοχειρίας ερευνά η Αστυνομία.





Πηγή: Cretalive.gr





Και δεύτερη αυτοκτονία μέσα σε λίγες ώρες



Το πρώτο σοκ από την αυτοκτονία του νεαρού, διαδέχεται ένα δεύτερο σοκ, αφού όπως αποκαλύφθηκε άλλος ένας συμπολίτης μας έβαλε τέλος στη ζωή του στον Αποκόρωνα Χανίων.



Πρόκειται για έναν 61χρονο άντρα ο οποίος το πρωί εντοπίστηκε νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος στο σπίτι συγγενικού του προσώπου στο χωριό Αμυγδάλου Καλαμίτσι στον Αποκόρωνα Χανίων..



Ο αυτόχειρας, προκάλεσε το θάνατό του με καραμπίνα καταφέροντας το μοιραίο χτύπημα στο πάνω μέρος του σώματός του, και συγκεκριμένα στη μασχάλη.



Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ο 61χρονος άφησε σημείωμα με το οποίο ζητά συγγνώμη από τους οικείους του και εξηγεί ότι δεν άντεχε άλλο τα οικονομικά του προβλήματα.



Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άτυχος άντρας έπασχε από την επάρατο νόσο.



Στο σημείο σπεύδει Αστυνομική δύναμη ενώ η σορός του 61χρονου θα διακομισθεί στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.



Πηγή: Flashnews.gr


Ενεργειακές κοινότητες
source: http://taxydromos.gr/article.php?id=100605&cat=1

Ενεργειακές κοινότητες…

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © http://www.seong-ok.kr All rights reserved.