Siemens τροχαίο Νομική Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Την ά…
페이지 정보

본문
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 - Ο επικεφαλής του αναδρομικα δημοσιων υπαλληλων ποτε θα δοθουν ΤΑΙΠΕΔ αποκάλυψε ότι οι ασεπ κτηνιατροι Ρώσοι πιέζουν να πουληθούν αξιολόγηση διεκδικηση περικοπων συνταξεων πακέτο λιμάνια με την ROSCO αιτηση για διεκδικηση αναδρομικων συνταξεων και την γραπτοσ διαγωνισμοσ ασεπ ΤΡΑΙΝΟΣΕ αιτησεισ ασεπ κοστοσ - Θα διευθετηθεί η εμπλοκή των κρατικών ενισχύσεων προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξωση ενοικιαστη για ιδιοκατοικηση διαβεβαίωσε ο Ι.Εμίρης..."

Την άνοιξη του 2014 οι προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023
Στο θέμα των κρατικών ενισχύσεων προς τον ΟΣΕ που ελέγχονται από την Ευρωπαϊκή Ενωση με αποτέλεσμα να δημιουργείται προβληματισμός στις υποψήφιες αγοράστριες εταιρίες αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Ιωάννης Εμίρης στην Βουλή υποστηρίζοντας ότι εάν τηρηθούν οι όροι του διαγωνισμού αποκρατικοποίησης τότε «το θέμα των κρατικών ενισχύσεων θα διευθετηθεί».
Ειδικότερα, ο κ. Εμίρης μιλώντας στην επιτ ροπή Οικονομικών Υποθέσεων είπε «αυτό το οποίο πρέπει να καταγραφεί είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αυτή τη στιγμή ανοιχτά θέματα κρατικών ενισχύσεων του ποσού που είπαμε (1,2 δις ευρω). Αυτά, τα θέματα των κρατικών ενισχύσεων πρέπει να τακτοποιηθούν. Εάν δεν τακτοποιηθούν τα θέματα των κρατικών ενισχύσεων, υπάρχει κίνδυνος να ζητηθεί η ανάκτηση. Η ανάκτηση μπορεί να σημάνει την πτώχευση της εταιρίας» και πρόσθεσε πως «Έχει δοθεί αυτή τη στιγμή από την επιτ ροπή (της Ε.Ε) ένα comfort letter. Δεν ξέρω την ελληνική ονομασία, δεν είναι δέσμευση, αλλά είναι η ένδειξη της δέσμευσης που θα δοθεί μετά. Αυτό, το οποίο έχει λεχθεί από την επιτ ροπή, του κ. Ρεν και νομίζω και ο κ. Αλμούνια - είναι ότι σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση έτσι όπως έχει προδιαγραφεί και λάβουν χώρα όλα αυτά τα μέτρα, τα οποία κοινοποιήθηκαν από το Υπουργείο, από την ελληνική Δημοκρατία προς την ευρωπαϊκή επιτ ροπή, θα πάψουν, θα τακτοποιηθεί το θέμα των κρατικών ενισχύσεων. Σας διαβάζω το γράμμα: «Θα γίνει θετική εισήγηση να τακτοποιηθεί». Αυτό λέει η επιστολή».
Συνεχίζοντας, ο κ. Εμίρης ειπε: «Βεβαίως, οι διαγωνισμοί φτιάχτηκαν με τέτοιο τρόπο. Υπάρχει, όπως σας είπα, μια εκτενής επικοινωνία και διαπραγμάτευση με την ευρωπαϊκή επιτ ροπή, η οποία είχε να κάνει με την περίμετρο της αποκρατικοποίησης, τι θα μπει μέσα σε αυτή την αποκρατικοποίηση και τι θα μείνει απέξω. Φτιάχτηκε έτσι η δομή αυτής της αποκρατικοποίησης με τις συμβάσεις και πώς θα δουλέψει, ώστε να μπορέσει να τακτοποιηθεί το θέμα της κρατικής ενίσχυσης. Συνεπώς, στο βαθμό που θα ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση, τακτοποιείται η κρατική ενίσχυση. Αυτό λέει αυτή εδώ η επιστολή».
Αναφορικά με την πορεία τυ διαγωνισμού ο επικεφαλής του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου είπε: «Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιλέξαμε τρεις εταιρείες με βασικό κριτήριο, μοναδικό κριτήριο την χρηματοοικονομική τους ικανότητα. Θα πρέπει να έχουν έναν μέσο όρο ιδίων κεφαλαίων πάνω από 100 εκατ. ίδια την τελευταία τριετία. Ο λόγος που δεν βάλαμε άλλα κριτήρια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια εταιρία που από μόνη της προσφέρει ένα σιδηροδρομικό έργο, έχει μια ικανοποιητική διαχείριση όποτε αυτό που απαιτούμε από έναν ιδιώτη είναι να έρθει να αναβαθμίσει αυτή τη διαχείριση και να κάνει τις απαραίτητες επενδύσεις που άλλωστε το κράτος σήμερα δεν μπορεί να κάνει. Στην περίπτωση της ΕΕΣΣΤΥ, Εταιρίας Συντήρησης Τροχαίου Υλικού κρίναμε ότι πέραν των χρηματοοικονομικών κριτηρίων χρειάζονται και κάποια λειτουργικά, τεχνικά κριτήρια. Ζητήσαμε, δηλαδή, από τους ενδιαφερόμενους να μπορέσουν να μας αποδείξουν ότι μπορούν να συντηρήσουν, να διενεργήσουν βαριά και ελαφριά συντήρηση σε τροχαίο υλικό και σε εξοπλισμό και όχι σε τμήματα αυτών, αλλά σε ολόκληρο τον εξοπλισμό για μια σειρά από χρόνια» και σημείωσε ότι «Τρία σχήματα εξεδήλωσαν ενδιαφέρον σε κάθε μια από τις δύο εταιρείες και τα τρία σχήματα προεπιλέχτηκαν. Το πρώτο είναι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η κοινοπραξία μεταξύ της ρωσικής εταιρίας Russian Railways η οποία είναι η κρατική εταιρία της Ρωσίας, είναι μια τεράστια εταιρεία απασχολεί πάνω από ένα εκατομμύριο ανθρώπους και δραστηριοποιείται σε όλη την επικρά ΤΕΙα και της ελληνικής ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η δεύτερη είναι η κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Γαλλίας, η θυγατρική της SNCF και η τρίτη είναι μια ιδιωτική εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Ρουμανία που λέγεται Grup Feroviar. Στην περίπτωση της Εταιρείας Συντήρησης εγκρίθηκαν τρία σχήματα, το πρώτο είναι το ίδιο με το σχήμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κοινοπραξία μεταξύ της ρωσικής εταιρίας και της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το δεύτερο η SIEMENS και το τρίτο είναι η Alstom με μια ελληνική εταιρεία την DAMCO όπου ανήκει στο όμιλο Καπελούζου. Όπως βλέπετε, είναι μεν μικρός ο αριθμός αλλά είναι στη φύση τέτοιων διαγωνισμών και τέτοιων εταιριών να προσελκύουν μικρό αριθμό μεν αλλά μεγάλων και ισχυρών εταιρειών στο χώρο». Υποστηριξε μάλιστα ότι την άνοιξη του 2014 θα ληφθούν οι προσφορές των εταιριών.
Πέραν αυτών επισήμανε πως «Όσον αφορά τους ρώσους, που πράγματι έχουν ζητήσει να συνδεθεί ο διαγωνισμός των λιμανιών με την ROSCO και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το μόνο το οποίο μπορεί να γίνει είναι να υπάρξει ένας χρονικός συγχρονισμός όσο αυτό είναι εφικτό. Για μεν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ROSCO συγχρονισμός θα υπάρχει και στη δυνατότητα οποιοσδήποτε να αποκτήσει τις δύο εταιρείες ή να αποκτήσει τη μια. Για τα λιμάνια δεν είναι δυνατό να υπάρξει συγχρονισμός, δεν είναι εφικτός και δεν είναι επιθυμητός και δεν συνάδει με τις αρχές της ευρωπαϊκής επιτ ροπής. Άλλωστε, θα ήταν φωτογραφικό κάτι τέτοιο και δεν θέλουμε να το κάνουμε».
Τέλος σημείωσε ότι «εμείς προσδοκούμε να φέρουμε με αυτή την αποκρατικοποίηση, είναι να βάλουμε κάποιον ο οποίος μεταξύ άλλων γνωρίζει τον κλάδο, αλλά έχει και την απαραίτητη δέσμευση στη χώρα, έχει και τις «τσέπες» έτσι ώστε να μπορέσει να αναβαθμίσει το έργο και οπωσδήποτε να μπορέσει να αναδείξει τη στρατηγική θέση που έχει η χώρα μας. Καλώς ή κακώς το Ελληνικό Δημόσιο, το έχει αποδείξει χρόνια τώρα - τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια που παρακολουθώ εγώ - ότι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπόρεσε να την αναπτύξει έτσι όπως θα θέλαμε, για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε και να αξιοποιήσουμε το στρατηγικό μας πλεονέκτημα».
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone
Σε φωτογραφίες που δημοσιεύτ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhoneinCanada φαίνεται το κου?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone, όπου διακρίνεται ένας μεταλλικός δακτύλιος – κάτι σαν μικροσκοπική κάμερα - μέσα στο κλασικό κεντρικό πλήκτρο. Η αλλαγή αυτή θεωρείται ότι φέρνει την ενσωμάτωση βιομετρικού αισθητήρα, μέσω του οποίου θα αναγνωρίζεται το δακτυλικό αποτύπωμα του χρήστη και έτσι θα είναι περισσότερο αποτελεσματικό το κλείδωμα της συσκευής.
Ο γνωστός πια «πονοκέφαλος», για την πάντα μυστικοπαθή εταιρεία από το Κουπερτίνο, Αυστραλός Sonny Dickson, δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία με όλο το υποσύστημα του επανασχεδιασμένου κεντρικού πλήκτρου, στην οποία διακρίνεται καλύτερα η θεωρούμενη από τους περισσότερους μικροκάμερα, σημειώνοντας πάντως ότι αυτή και μόνο η αλλαγή δεν επιβεβαιώνει ότι την ύπαρξη του αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων.
Σε άλλη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο macrumors.com, υποτίθεται ότι εικονίζεται η πί?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και φαίνεται η αλλαγή στο φλας, το οποίο πλέον θα είναι διπλό LED. Φήμες θέλουν σημαντικά βελτιωμένο και τον φωτογρα?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. Σύμφωνα μάλιστα με κάποια αναφορά, ίσως η Apple έχει χρησιμοποιήσει τον 13άρι αισθητήρα της Sony για την αναβαθμισμένη κάμερα του 5S.
Σίγουρα ταχύτερος θα είναι ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. H ανανεωμένη
εκδοχή της best seller συσκευής της Apple θα ενσωματώνει το τσιπ A7, με 1
Gb RAM και θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 16, 32 και 64 Gb. Η οθόνη
είναι μάλλον βέβαιο ότι θα παραμείνει στις 4 ίντσες, παρά το γεγονός
ότι σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Apple –
πιεζόμενη από τον ανταγωνισμAppleApple.com/gr/iphone/">iPhones με οθόνη 6
ιντσών. Πιθανότατα, πάντως, μεγαλύτερης χωρητικότητας θα είναι η
μπαταρία του νέου μοντέλου, σε μια προσπάθεια της Apple να απαντήσει σε
ένα από τα συχνότερα αιτήματα των πελατών της.
Εκτος από τις γνωστές επιλογέAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S εικάζεται ότι θα είναι πλέον διαθέσιμο και σε χρυσό-σαμπανιζέ.
Οσον
AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5C, αυτό λέγεται ότι θα έχει πλαστικό
κέλυφος, σε διάφορα χρώματα, όπως και τα νέα iPods. Ισως να ενσωματώνει
τον επεξεργαστή του 5 (Α6), να έχει κάμερα με αισθητήρα 8 Megapixel και
να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση χωρητικότητας 8 Gb. ΥπολοAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone θα κοστίζει κάπου ανάμεσα στα 400 και 500 δολάρια.
Τέλος,
το επίσης ανανεωμένο λειτουργικό σύστημα για τις φορητές συσκευές της
Apple, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο
προγραμματιστών της εταιρείας, θα φέρει διάφορες ουσιαστικές και
σχεδιαστικές βελτιώσεις, θυμίζοντας περισσότερα – σύμφωνα με κάποιες
κακές γλώσσες – το ανταγωνιστικό Android της Google.
Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»
και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.
«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:
Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.
Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε: «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ? κόμμακόμματα που υπάρχουν στην κοινωνία και να τα συζητήσουν, από τη στιγμή που δεχόμαστε ένα ενιαίο πλαίσιο που είναι η αρχή της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και της ύπαρξης της μεικτής οικονομίας μέσα στο πλαίσιο της αγοράς»και πρόσθεσε:
«Από τη στιγμή που δέχεσαι αυτές τις αρχές, ανήκεις στην ίδια ευρύτερη παράταξη. Και κατά τη γνώμη μου, στις ευρω εθνικές εκλογέςεκλογές για να δώσουν βουλευτές, θα πρέπει αυτές οι δυνάμεις να κατέβουν μαζί. Δεν έχω αντίρρηση αν βάζετε σε αυτή τη σκέψη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Σας λέω ότι οι δυνάμεις που πιστεύουν στο ελληνικό Σύνταγμα και την ευρώπη και δεν λένε μια μέσα, μια έξω, μια από εδώ και μια από εκεί και που πιστεύουν στη μικτή οικονομία και έχουν εγκαταλείψει τις κομμουνιστικές φαντασιώσεις περί Κράτους και μικτής οικονομίας, μπορούν να υπάρξουν μαζί».
Ο κ. Πάγκαλος εξέφρασε επίσης την ? κόμμακόμματα, αλλά στις ευρω εκλογές θα αναζητήσει μία συνολική λύση, με ευρωπαϊκή προοπτική, η οποία εκτίμησε ότι θα μπορούσε να είναι αυτή που περιέγραψε ο ίδιος.
Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Είμαστε μετάταξη σε θέση εδιπ μια περίοδο έντασης κοινωνικής, στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου. Και όταν λέω αυτό, δεν εννοώ γουναράδικα και φυσεκλίκια. Εννοώ εμφύλιο πόλεμο με παρέμβαση της πολιτικής στην οικονομία με τρόπο τέτοιο που καταστρέφει την οικονομία και δεν αφήνει τη χώρα τουρισμότουρισμός! Αυτοί οι άνθρωποι που καίνε την Αθήνα και γράφουν στους τοίχους που καθάρισε ο δήμαρχος της πόλης… Γράφουν «Καμίνη, τοίχος δεν θα μείνει». Λένε ότι θα καταστρέφουν, διότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτός είναι λοιπόν ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας μας».
Ο πρώην υπουργός άφησε και πάλι αιχμές κατά του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου, ενώ σχολίασε ότι: «Η Φώφη προηγείται στις δημοσκοπήσεις επειδή είναι η κόρη του Γιώργου Γεννηματά».
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023
source: http://www.protothema.gr/economy/article/326333/tin-anoixi-tou-2014-oi-prosfores-gia-tin-trainose/
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023…

Την άνοιξη του 2014 οι προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023
- Ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ αποκάλυψε ότι οι Ρώσοι πιέζουν να πουληθούν πακέτο λιμάνια με την ROSCO και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Θα διευθετηθεί η εμπλοκή των κρατικών ενισχύσεων προς ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαβεβαίωσε ο Ι.Εμίρης
ΤΑΙΠΕΔ:Στο θέμα των κρατικών ενισχύσεων προς τον ΟΣΕ που ελέγχονται από την Ευρωπαϊκή Ενωση με αποτέλεσμα να δημιουργείται προβληματισμός στις υποψήφιες αγοράστριες εταιρίες αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Ιωάννης Εμίρης στην Βουλή υποστηρίζοντας ότι εάν τηρηθούν οι όροι του διαγωνισμού αποκρατικοποίησης τότε «το θέμα των κρατικών ενισχύσεων θα διευθετηθεί».
Ειδικότερα, ο κ. Εμίρης μιλώντας στην επιτ ροπή Οικονομικών Υποθέσεων είπε «αυτό το οποίο πρέπει να καταγραφεί είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αυτή τη στιγμή ανοιχτά θέματα κρατικών ενισχύσεων του ποσού που είπαμε (1,2 δις ευρω). Αυτά, τα θέματα των κρατικών ενισχύσεων πρέπει να τακτοποιηθούν. Εάν δεν τακτοποιηθούν τα θέματα των κρατικών ενισχύσεων, υπάρχει κίνδυνος να ζητηθεί η ανάκτηση. Η ανάκτηση μπορεί να σημάνει την πτώχευση της εταιρίας» και πρόσθεσε πως «Έχει δοθεί αυτή τη στιγμή από την επιτ ροπή (της Ε.Ε) ένα comfort letter. Δεν ξέρω την ελληνική ονομασία, δεν είναι δέσμευση, αλλά είναι η ένδειξη της δέσμευσης που θα δοθεί μετά. Αυτό, το οποίο έχει λεχθεί από την επιτ ροπή, του κ. Ρεν και νομίζω και ο κ. Αλμούνια - είναι ότι σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση έτσι όπως έχει προδιαγραφεί και λάβουν χώρα όλα αυτά τα μέτρα, τα οποία κοινοποιήθηκαν από το Υπουργείο, από την ελληνική Δημοκρατία προς την ευρωπαϊκή επιτ ροπή, θα πάψουν, θα τακτοποιηθεί το θέμα των κρατικών ενισχύσεων. Σας διαβάζω το γράμμα: «Θα γίνει θετική εισήγηση να τακτοποιηθεί». Αυτό λέει η επιστολή».
Συνεχίζοντας, ο κ. Εμίρης ειπε: «Βεβαίως, οι διαγωνισμοί φτιάχτηκαν με τέτοιο τρόπο. Υπάρχει, όπως σας είπα, μια εκτενής επικοινωνία και διαπραγμάτευση με την ευρωπαϊκή επιτ ροπή, η οποία είχε να κάνει με την περίμετρο της αποκρατικοποίησης, τι θα μπει μέσα σε αυτή την αποκρατικοποίηση και τι θα μείνει απέξω. Φτιάχτηκε έτσι η δομή αυτής της αποκρατικοποίησης με τις συμβάσεις και πώς θα δουλέψει, ώστε να μπορέσει να τακτοποιηθεί το θέμα της κρατικής ενίσχυσης. Συνεπώς, στο βαθμό που θα ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση, τακτοποιείται η κρατική ενίσχυση. Αυτό λέει αυτή εδώ η επιστολή».
Αναφορικά με την πορεία τυ διαγωνισμού ο επικεφαλής του Ταμείου Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου είπε: «Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιλέξαμε τρεις εταιρείες με βασικό κριτήριο, μοναδικό κριτήριο την χρηματοοικονομική τους ικανότητα. Θα πρέπει να έχουν έναν μέσο όρο ιδίων κεφαλαίων πάνω από 100 εκατ. ίδια την τελευταία τριετία. Ο λόγος που δεν βάλαμε άλλα κριτήρια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια εταιρία που από μόνη της προσφέρει ένα σιδηροδρομικό έργο, έχει μια ικανοποιητική διαχείριση όποτε αυτό που απαιτούμε από έναν ιδιώτη είναι να έρθει να αναβαθμίσει αυτή τη διαχείριση και να κάνει τις απαραίτητες επενδύσεις που άλλωστε το κράτος σήμερα δεν μπορεί να κάνει. Στην περίπτωση της ΕΕΣΣΤΥ, Εταιρίας Συντήρησης Τροχαίου Υλικού κρίναμε ότι πέραν των χρηματοοικονομικών κριτηρίων χρειάζονται και κάποια λειτουργικά, τεχνικά κριτήρια. Ζητήσαμε, δηλαδή, από τους ενδιαφερόμενους να μπορέσουν να μας αποδείξουν ότι μπορούν να συντηρήσουν, να διενεργήσουν βαριά και ελαφριά συντήρηση σε τροχαίο υλικό και σε εξοπλισμό και όχι σε τμήματα αυτών, αλλά σε ολόκληρο τον εξοπλισμό για μια σειρά από χρόνια» και σημείωσε ότι «Τρία σχήματα εξεδήλωσαν ενδιαφέρον σε κάθε μια από τις δύο εταιρείες και τα τρία σχήματα προεπιλέχτηκαν. Το πρώτο είναι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η κοινοπραξία μεταξύ της ρωσικής εταιρίας Russian Railways η οποία είναι η κρατική εταιρία της Ρωσίας, είναι μια τεράστια εταιρεία απασχολεί πάνω από ένα εκατομμύριο ανθρώπους και δραστηριοποιείται σε όλη την επικρά ΤΕΙα και της ελληνικής ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η δεύτερη είναι η κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Γαλλίας, η θυγατρική της SNCF και η τρίτη είναι μια ιδιωτική εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Ρουμανία που λέγεται Grup Feroviar. Στην περίπτωση της Εταιρείας Συντήρησης εγκρίθηκαν τρία σχήματα, το πρώτο είναι το ίδιο με το σχήμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κοινοπραξία μεταξύ της ρωσικής εταιρίας και της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το δεύτερο η SIEMENS και το τρίτο είναι η Alstom με μια ελληνική εταιρεία την DAMCO όπου ανήκει στο όμιλο Καπελούζου. Όπως βλέπετε, είναι μεν μικρός ο αριθμός αλλά είναι στη φύση τέτοιων διαγωνισμών και τέτοιων εταιριών να προσελκύουν μικρό αριθμό μεν αλλά μεγάλων και ισχυρών εταιρειών στο χώρο». Υποστηριξε μάλιστα ότι την άνοιξη του 2014 θα ληφθούν οι προσφορές των εταιριών.
Πέραν αυτών επισήμανε πως «Όσον αφορά τους ρώσους, που πράγματι έχουν ζητήσει να συνδεθεί ο διαγωνισμός των λιμανιών με την ROSCO και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το μόνο το οποίο μπορεί να γίνει είναι να υπάρξει ένας χρονικός συγχρονισμός όσο αυτό είναι εφικτό. Για μεν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ROSCO συγχρονισμός θα υπάρχει και στη δυνατότητα οποιοσδήποτε να αποκτήσει τις δύο εταιρείες ή να αποκτήσει τη μια. Για τα λιμάνια δεν είναι δυνατό να υπάρξει συγχρονισμός, δεν είναι εφικτός και δεν είναι επιθυμητός και δεν συνάδει με τις αρχές της ευρωπαϊκής επιτ ροπής. Άλλωστε, θα ήταν φωτογραφικό κάτι τέτοιο και δεν θέλουμε να το κάνουμε».
Τέλος σημείωσε ότι «εμείς προσδοκούμε να φέρουμε με αυτή την αποκρατικοποίηση, είναι να βάλουμε κάποιον ο οποίος μεταξύ άλλων γνωρίζει τον κλάδο, αλλά έχει και την απαραίτητη δέσμευση στη χώρα, έχει και τις «τσέπες» έτσι ώστε να μπορέσει να αναβαθμίσει το έργο και οπωσδήποτε να μπορέσει να αναδείξει τη στρατηγική θέση που έχει η χώρα μας. Καλώς ή κακώς το Ελληνικό Δημόσιο, το έχει αποδείξει χρόνια τώρα - τουλάχιστον, τα τελευταία χρόνια που παρακολουθώ εγώ - ότι την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπόρεσε να την αναπτύξει έτσι όπως θα θέλαμε, για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε και να αξιοποιήσουμε το στρατηγικό μας πλεονέκτημα».
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023 Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone
Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας
Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και 5C, όπως εικάζεται ότι θα ονομαστεί το «φτηνό» μοντέλο, θα παρουσιαστεί και η αναβαθμισμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος για τις φορητές συσκευές της Apple, το iOS 7, αλλά και κάποια ανανεωμένα iPods.Σε φωτογραφίες που δημοσιεύτ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhoneinCanada φαίνεται το κου?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone, όπου διακρίνεται ένας μεταλλικός δακτύλιος – κάτι σαν μικροσκοπική κάμερα - μέσα στο κλασικό κεντρικό πλήκτρο. Η αλλαγή αυτή θεωρείται ότι φέρνει την ενσωμάτωση βιομετρικού αισθητήρα, μέσω του οποίου θα αναγνωρίζεται το δακτυλικό αποτύπωμα του χρήστη και έτσι θα είναι περισσότερο αποτελεσματικό το κλείδωμα της συσκευής.
Ο γνωστός πια «πονοκέφαλος», για την πάντα μυστικοπαθή εταιρεία από το Κουπερτίνο, Αυστραλός Sonny Dickson, δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία με όλο το υποσύστημα του επανασχεδιασμένου κεντρικού πλήκτρου, στην οποία διακρίνεται καλύτερα η θεωρούμενη από τους περισσότερους μικροκάμερα, σημειώνοντας πάντως ότι αυτή και μόνο η αλλαγή δεν επιβεβαιώνει ότι την ύπαρξη του αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων.
Σε άλλη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο macrumors.com, υποτίθεται ότι εικονίζεται η πί?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S και φαίνεται η αλλαγή στο φλας, το οποίο πλέον θα είναι διπλό LED. Φήμες θέλουν σημαντικά βελτιωμένο και τον φωτογρα?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. Σύμφωνα μάλιστα με κάποια αναφορά, ίσως η Apple έχει χρησιμοποιήσει τον 13άρι αισθητήρα της Sony για την αναβαθμισμένη κάμερα του 5S.
Σίγουρα ταχύτερος θα είναι ?AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone. H ανανεωμένη
εκδοχή της best seller συσκευής της Apple θα ενσωματώνει το τσιπ A7, με 1
Gb RAM και θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις των 16, 32 και 64 Gb. Η οθόνη
είναι μάλλον βέβαιο ότι θα παραμείνει στις 4 ίντσες, παρά το γεγονός
ότι σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Apple –
πιεζόμενη από τον ανταγωνισμAppleApple.com/gr/iphone/">iPhones με οθόνη 6
ιντσών. Πιθανότατα, πάντως, μεγαλύτερης χωρητικότητας θα είναι η
μπαταρία του νέου μοντέλου, σε μια προσπάθεια της Apple να απαντήσει σε
ένα από τα συχνότερα αιτήματα των πελατών της.
Εκτος από τις γνωστές επιλογέAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5S εικάζεται ότι θα είναι πλέον διαθέσιμο και σε χρυσό-σαμπανιζέ.
Οσον
AppleApple.com/gr/iphone/">iPhone 5C, αυτό λέγεται ότι θα έχει πλαστικό
κέλυφος, σε διάφορα χρώματα, όπως και τα νέα iPods. Ισως να ενσωματώνει
τον επεξεργαστή του 5 (Α6), να έχει κάμερα με αισθητήρα 8 Megapixel και
να είναι διαθέσιμο και σε έκδοση χωρητικότητας 8 Gb. ΥπολοAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone θα κοστίζει κάπου ανάμεσα στα 400 και 500 δολάρια.
Τέλος,
το επίσης ανανεωμένο λειτουργικό σύστημα για τις φορητές συσκευές της
Apple, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο
προγραμματιστών της εταιρείας, θα φέρει διάφορες ουσιαστικές και
σχεδιαστικές βελτιώσεις, θυμίζοντας περισσότερα – σύμφωνα με κάποιες
κακές γλώσσες – το ανταγωνιστικό Android της Google.
Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»
Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ
Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.
«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:
Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.
Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε: «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ? κόμμακόμματα που υπάρχουν στην κοινωνία και να τα συζητήσουν, από τη στιγμή που δεχόμαστε ένα ενιαίο πλαίσιο που είναι η αρχή της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και της ύπαρξης της μεικτής οικονομίας μέσα στο πλαίσιο της αγοράς»και πρόσθεσε:
«Από τη στιγμή που δέχεσαι αυτές τις αρχές, ανήκεις στην ίδια ευρύτερη παράταξη. Και κατά τη γνώμη μου, στις ευρω εθνικές εκλογέςεκλογές για να δώσουν βουλευτές, θα πρέπει αυτές οι δυνάμεις να κατέβουν μαζί. Δεν έχω αντίρρηση αν βάζετε σε αυτή τη σκέψη ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί. Σας λέω ότι οι δυνάμεις που πιστεύουν στο ελληνικό Σύνταγμα και την ευρώπη και δεν λένε μια μέσα, μια έξω, μια από εδώ και μια από εκεί και που πιστεύουν στη μικτή οικονομία και έχουν εγκαταλείψει τις κομμουνιστικές φαντασιώσεις περί Κράτους και μικτής οικονομίας, μπορούν να υπάρξουν μαζί».
Ο κ. Πάγκαλος εξέφρασε επίσης την ? κόμμακόμματα, αλλά στις ευρω εκλογές θα αναζητήσει μία συνολική λύση, με ευρωπαϊκή προοπτική, η οποία εκτίμησε ότι θα μπορούσε να είναι αυτή που περιέγραψε ο ίδιος.
Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Είμαστε μετάταξη σε θέση εδιπ μια περίοδο έντασης κοινωνικής, στα πρόθυρα εμφυλίου πολέμου. Και όταν λέω αυτό, δεν εννοώ γουναράδικα και φυσεκλίκια. Εννοώ εμφύλιο πόλεμο με παρέμβαση της πολιτικής στην οικονομία με τρόπο τέτοιο που καταστρέφει την οικονομία και δεν αφήνει τη χώρα τουρισμότουρισμός! Αυτοί οι άνθρωποι που καίνε την Αθήνα και γράφουν στους τοίχους που καθάρισε ο δήμαρχος της πόλης… Γράφουν «Καμίνη, τοίχος δεν θα μείνει». Λένε ότι θα καταστρέφουν, διότι είναι πολιτικό το θέμα. Αυτός είναι λοιπόν ο εμφύλιος πόλεμος της δεκαετίας μας».
Ο πρώην υπουργός άφησε και πάλι αιχμές κατά του Κώστα Σημίτη και του Γιώργου Παπανδρέου, ενώ σχολίασε ότι: «Η Φώφη προηγείται στις δημοσκοπήσεις επειδή είναι η κόρη του Γιώργου Γεννηματά».
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023
source: http://www.protothema.gr/economy/article/326333/tin-anoixi-tou-2014-oi-prosfores-gia-tin-trainose/
Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ 2023…
- 이전글A Comprehensive Guide to Sports Odds Comparison: Maximizing Your Betting Strategy 25.01.06
- 다음글Ten Automatic Locksmiths That Really Change Your Life 25.01.06
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.